Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Bancul zilei

pe Ianuarie 15, 2009

O tipa super eleganta si frumoasa foc iese dintr-un bar cu un indice de alcool in sange foarte ridicat Merge leganandu-se spre masina ei, un BMW al anului, scump ca naiba, si incearca sa-i deschida usa cu cheia, dar starea ei de ebrietate o impiedica si pica in fund linga usa masinii…

Cu picioarele deschise si fara chiloti, isi observa „pruna” si cand o recunoaste incepe sa-i vorbeasca:

-Din cauza ta am masina, din cauza ta am bijuterii, din cauza ta am bani, din cauza ta pot avea barbatul pe care-l vreau, din cauza ta am …

Deodata incepe sa se pise… si …duios ii replica:

-Nu, nu plinge mai, ca nu te cert!

Multumesc, Giorgiana, uite asa am un motiv in plus sa rad sanatos. 
2 responses to “Bancul zilei

  1. Licurici spune:

    A trecut ceva timp de când n-am mai râs atât de mult la un banc. Îi bestial…:)

Lasă un răspuns

