Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ursu’

pe Ianuarie 6, 2009

Inca nu l-am botezat pe urs, dar timpul nu-i pierdut. Inca astept sugestii, cele pe care le-ati lasat deja nu ma multumesc in proportie mai mare de 60%, pentru a ma determina sa ii aleg un nume.

Pana atunci insa, i-a priviti cu ce se indeletniceste dansul cand nu sunt eu pe acasa. Am gasit pe blogul lui Lulu niste poze in care ursu’ bea si mixeaza.

Am o senzatie partiala de déjà vu cand ma uit la ele…

4 responses to “Ursu’

  1. Licurici spune:

    Trebuie să recunosc…ursu’ are gusturi fine…:)

  2. Alice spune:

    Ma mir ca nu ti-a prezentat sora-mea o lista. Ea are o armata de…”credinciosi” care au niste nume de te doare capul :)))

  3. mihaimacrea spune:

    Mushu, Cuky, Fredo, Gorky, Milo

  4. Nume spune:

    Daca bea Jack, eu zic sa ii zici Pralea.

Lasă un răspuns

