Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XXI

pe Ianuarie 1, 2009

Se cheama ca am ajuns si in anul de gratie 2009. Evident, imi doresc sa fie mult mai bun ca cel caruia ii facem inca cu mana, dar ceva mai slab ca 2010. In fine, asta ramane de vazut.

Evenimentele precipitate (ce-mi place expresia asta) din ultima perioada mi-au dat de inteles ca am perioade (lungi!) de timp in care refuz sa gandesc cu capul, alegand in schimb picioarele. Bine macar ca nu la fel stau lucrurile si la capitolul scris, caligrafia mea fiind una deosebit de frumoasa (daca nu am emotii prea mari sau mainile inghetate).

Daca va intrebati de ce, raspunsul meu este „de-aia!”. Stiu, e asa un raspuns timpit si cretinoid, dar n-am o explicatie logica.

In alta ordine de idei, ieri m-am bucurat (?!) de partea a doua de cadou de la Mos sora-mea – o sedinta de masaj. Moment in care am constatat ca eu nu cunosc semnificatia expresiei „a te relaxa”.  Am stat destul de incordata pe  tot parcursul sedintei de masaj, desi duduia blonda care isi misca energic mainile pe spatele meu imi spunea intr-una „Relaxati-va, nu va mai ganditi la nimic”. Da sigur, vezi sa nu stau eu cu mintea bleaga. Nici pomeneala, rotitele din creier se invarteau la viteza maxima, dand nastere unor scenarii care mai de care mai colorate si mai pline de aventuri, cu mine (clar!) in rolul heroinei principale. Overall, mi s-a parut mai mult un masaj terapeutic decat un masaj de relaxare, dar asta poate si din cauza faptului ca eu sunt foarte gadilicioasa.

Dupa ce am terminat cu masajul, m-am deplasat mai usoara ca niciodata (adevarul este ca imediat dupa m-am simtit foarte bine) la o cafea. Inspiratia pe care o asteptam eu n-a venit, dar mi-am adus aminte ca in ajun de an nou se scriu New Year’s Resolutions. Asa ca am purces la facut liste (oh, the pleasure!) cu ce as vrea sa fac incepand de azi incolo. N-am umplut decat vreo juma’ de pagina (dar cu scris frumos) de to do things, si inca vreo juma’ cu to be and not to be things.  Haha, sunt curioasa la finalul lui 2009 cate chestii voi bifa de acolo.

Ziua de ieri a fost ok, am fost destul de binedispusa, insa cum orice minune nu dureaza nici macar 3 zile, nu cu mult timp dupa miezul noptii (La multi ani!), am simtit ca ma ia valul nesocial si m-am dus sa dorm. N-ar fi nici prima, si nici ultima noapte dintre ani pe care o petrec dormind. Evident, nu am avut cel mai linistitor somn ever, dar a fost destul de ok… si ar fi fost si mai ok daca n-as mai fi lenevit inca vreo 3 ore dupa ce m-am trezit prima oara. Dar nah, presupun ca asa e in concediu. (si intre noi fie vorba, abia astept sa se termine)

Nu-mi place de mine. Simtul umorului mi s-a atrofiat sensibil, motiv pentru care nici macar pentru cei din jur nu mai sunt motiv de ras, dar mai pentru mine. Sper ca e doar temporar.

Cam atat pentru acum. Sa speram ca anul asta voi ne vom vedea mai des, atat online, cat si offline.

Cheers!

3 responses to “Dear Diary XXI

  1. Ionuţ spune:

    Normal că nu te puteai relaxa, doar băuseşi o cafea şi mâncaseşi o shaorma, nu? :))

  2. Smeagol Jr. spune:

    Aia a fost cu o zi inainte (ca doar nu voiai sa te prinda ajunul pe la banateni), cand am avut programare la masaj facial (heavenly, by the way!) si la pedichiura. ;-)

  3. Ionuţ spune:

    Scuze, uitasem, cred că de la friptură şi vin mi se trage. :D

Lasă un răspuns

