Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ce mi-as spune eu mie, intr-un moment de maxima sinceritate

pe Decembrie 29, 2008

Draga mea,

Incep prin a-ti spune ca esti cea mai mare naiva pe care am cunoscut-o in viata mea. Pe bune, n-am intalnit vreodata o persoana mai credula ca tine. Orice ti s-ar spune iei de bun, prostuta mea mica, desi tu stii in strafundul tau ca sunt vorbe goale, fara continut. Continua, dar, ca o sa ajungi bine!

In al doilea rand, vreau sa te anunt ca nu dau doi bani pe listele tale, pe care le scri cu atata pasiune. Si nu mare mi-ar fi mirarea daca nici tu. Pe bune acum, ce-i in capul tau atunci cand asterni pe hartie cinci puncte si trei liniute, langa care treci „ce vreau/trebuie sa fac azi”?

Apoi, tu confunzi prea des visele cu realitatea. Stiu ca iti place sa te asemeni cu Ally McBeal, dar ea e un personaj, tu esti o persoana reala. Keep that in mind, you know, it may help you think more realistic.

Vorbesti de ordine si disciplina, dar ghici cine are cele mai mari lacune la aceste capitole. Yeap, esti chiar tu acea persoana. Doar in imaginatia ta bolnava esti cum pretinzi ca esti. Nothing more, nothing less.

Dar, trebuie sa te felicit! Esti una dintre cele mai proaste actrite pe care le cunosc. Ai merita o Zmeura de Aur pentru prestatia ta din ultima perioada. Iar daca nu ma crezi, uita-te mai atenta la reactiile celor din jur.

N-am terminat cu tine, chiar daca inchei aici. Ca un sfat: lasa prostiile si ocupa-te de chestii mai serioase!

Hai pa!

Lasă un răspuns

