Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Cu el impart patul

pe Decembrie 17, 2008

Ursu

Are 1 metru inaltime si inca nu l-am botezat. Sugestii?

12 responses to “Cu el impart patul

  1. Richie spune:

    Biggy ca e mare al naibii :))

  2. UrbanSpin spune:

    pune-i numele celui de la care l-ai primit :D

  3. Smeagol Jr. spune:

    Nu e primit. Mi l-am luat singura.

  4. flo spune:

    Laba :) eu asa mi-am botezat cainele

  5. shit son........blaze that joint spune:

    MAi degraba Laba Trista

  6. LeneBarbie spune:

    sau pur si simplu Urs…

  7. Mac-Mac spune:

    Bamse, Rien, Martinel, dăăăăă…ăsta ar fi cel mai potrivit! Merg pe mâna Păpuşii, mai simplu, măcar nu-l uiţi! Bo…BO să-l cheme…mdar nu am idee de la ce anume…

  8. Smeagol Jr. spune:

    LOL, Cip, te-ai gandit mult? :))

  9. […] Obsesii si angoase — by Smeagol Jr. @ 2:20 pm Tags: personal, ursu Inca nu l-am botezat pe urs, dar timpul nu-i pierdut. Inca astept sugestii, cele pe care le-ati lasat deja nu ma multumesc in […]

  10. […] Nu, nu mi-am dus gândul până la capăt. Dar mă tot macină, astfel că imediat îi dau de capăt. De capătul patului, unde am perna şi ursul… […]

Lasă un răspuns

