Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XX

pe Decembrie 16, 2008
  • Am ratat intalnirea bloggerilor de duminica; am dormit neintoarsa 3 ore si parca tot nu mi-a fost suficient. Data viitoare insa, ma duc. Poate.
  • De luni concediu. Chestia asta nu poate decat sa ma bucure. Adio trezit la ora 6 jumate. Bun venit ceas biologic, care ma trezeste la 7 jumate.
  • Vreau sa ofer multe cadouri de Craciun anul asta. Problema este ca nu am idei pentru toti.
  • Azi mi-am reconfirmat eficienta. I’m so good! (stiu, sunt nu sunt modesta)
  • Imediat raspund si la niste lepse Christmas-related, care ma asteapta de o buna bucata de vreme.
  • Si cam atat.
2 responses to “Dear Diary XX

  1. LeneBarbie spune:

    :)) si tu ai un ceas biologic anapoda? asa patesc si eu. Cand trebuie sa ma trezesc devreme, as fi in stare sa dorm pana la amiaza, iar cand am program de voie, la 7 si ceva sunt cu ochii ca de bufnita…

  2. diamond spune:

    Da, am simtit eu ca nu sunt toti veteranii :)

Lasă un răspuns

