Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

De Craciun

pe Decembrie 16, 2008

Intai ii raspundem sora-mii, ca poate arunca Mos Craciun vreun ochi pe aici si sa vada din prima ce vreau sa primesc:

  • CSI fingerprint kit. Are tot ce-mi trebuie pentru o introducere in lumea prelevarii amprentelor. O fi pentru copiii peste 10 ani (si am peste 10 ani :D ), dar pasiunea mea pentru CSI depaseste aceasta granita; Vreau un kit de amprentare pentru oameni seriosi. Are Mosul de unde alege! (PS: as prefera unul Master, nu Basic)
  • Albumul Closer, al lui Josh Groban. Il merit, pentru ca sunt sunt fan infocat;
  • O pereche de Pro Series de la Heelys, pentru ca eu sunt pedestra prin excelenta;
  • Bonus: un bax de Kinder Joy. Pentru ca am fost, sunt si voi ramane un copil, si in plus trebuie sa imi completez cateva colectii de jucari.

Apoi, raspundem Adei, cu ce nu ne place de sarbatori:

  • Aglomeratia din magazine (asta cred ca e universal valabila);
  • E frig afara, dar n-ar cadea niciun fulg de zapada;
  • Centrul orasului e mult prea plin de beculete colorate, haotic imprastiate si fara niciun pic de simt estetic;
  • Cantitatile pantagruelice de mancare;
  • Super-ofertele din magazine, care au inceput inca de luna trecuta si care de obicei expus niste produse de 2 lei;
  • To be contiued…

Leapsa o preia cine vrea. Nu o dau eu mai departe, ca sigur nu o ia nimeni. Ho ho ho!

Lasă un răspuns

