Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

pe Noiembrie 29, 2008

Mai nou nu imi doresc sa dau timpul inapoi, ci inainte. Iar uneori, chiar as vrea sa sar peste etapa de somn (desi mi se inchid ochii de oboseala), doar-doar reusesc sa termin toate punctele de pe lista cu „To do list for today”. Am pagini intregi umplute cu program, doar ca numai un procent de vreo 40 la suta este indeplinit. Da, trist.

Sora-mea ma intreba ironic azi-dimineata, ce am pe lista de To do today. I-am raspuns ca nu aveam nimic scris. De fapt, am un singur lucru notat. Sa ma documentez pentru doua referate, unul despre limba de lemn si unul de propaganda. Asta ma gandeam eu aseara, in timp ce trageam plictisita dintr-o tigara, ca voi face astazi.

Noroc ca timpul inca tine cu mine, si pana la miezul noptii am timp sa fac si asta. Astazi am inceput ziua lenevind. De pe la 7 dimineata si pana pe la 10 nu mi-am sinchisit sa ma ridic din pat. E asa de bine sa vegetezi, e asa de bine sa visezi la cai verzi pe pereti. Printre astea, am ajuns si eu la zi cu reader-ul, care in doar cateva zile imi pusese in carca mai mult de 50 de articole ce „trebuiau” citite. Acum tin readerul deschis, poate-poate mai scrie cineva ceva, macar un rand-doua.

Avand in  vedere ca ziua de azi va decurge fara un program anterior stabilit, imi propun sa ma uit la Serendipity. Am vazut aseara o bucatica din final si mi-a placut. Unde mai pui ca e cu John Cusack, de care m-am indragostit din Runaway Jury.

Tot azi voi uda florile. Nu mai e ceva neobisnuit, intrucat am avut ceva mai multa grija de el in ultimul timp. Ba chiar le-am sapat putin, in pumnul ala de pamant din ghiveci, iar asta se pare ca le-a prins bine, ca unele si-au mai revenit si parca sunt mai sprintele (si cat de sprintena poate fi o planta). A, si le voi muta in alt loc, ca balconul a ajuns un loc cam neprimitor, de cand cu ploile astea. Abia astept sa ninga.

Dat fiind acest week-end prelungit, m-am gandit ca poate voi profita de timpul liber si voi face unele lucruri pe care, din motive subiective si tampite, am tot amanat sa le fac. Mi s-a facut dor de jurnalul meu din offline, pe care l-am inlocuit de prea multe ori cu foi volante. As vrea sa scriu si scrisoarea aia pe care am promis-o cuiva inca din primavara. Si as vrea sa termin Ghidul lenesului, cartea care m-a inspirat azi-dimineata sa nu simt nevoia a ma da jos din pat.

Poate ati observat, poate nu, ca blogul meu cand era public, cand nu era. Sunt intr-o perioada in care nehotararea este o stare de fapt. Uneori imi vine sa las balta blogul, sa-l inchid si sa ma ocup de alte chestii. Apoi ma razgandesc, ma gandesc ca imi place totusi sa imi fac publice perlele care imi trec prin cap. Si tot asa de cateva saptamani incoace. Nici theme-ul nu mai e acelasi. Cu greu m-am decis sa il las pe asta, si asta mai mult ca imi place culoarea verdele si poza din header.

Afara e o vreme mohorata, toamna tipica. De luni incepe calendaristic iarna, desi ea pare c-a venit deja, cu chiciura, bruma si grade cu minus. Ba chiar si zapada prin unele locuri. Numai aici nu. Eu tot astept sa ninga.

pb230040

Foto by Puiu
One response to “

  1. LeneBarbie spune:

    eu deja nu mai fac to-do-lists zilnice pt. ca ma apuca toti nervii, nu indeplinesc aproape nimic si la sfarsitul zilei imi vine sa jupoi carnetelul cu totul. Dar mi’am facut to-do-list pt. la anu si zilnic tot adaug lucruri pe care imi doresc sa le fac :) Stiu ca e altceva ce zic eu aici, dar am constatat ca e singura lista care’mi surade…

    ai apropos, si mie imi place theme’ul tau, verdele ala e minunat…

Lasă un răspuns

