Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XIX

pe Noiembrie 18, 2008

O frumoasa zi de marti, la lucru. Soarele straluceste, desi e cam ger afara. Sunt cam 8 grade, insa, din fericire, nu le simt pentru ca am geaca ca a lui Highlander, doar ca e alba. Mi-e numai bine.

Tocmai am terminat de mancat cele doua sandvisuri pe care le-am avut in dotare, iar acum parca ar merge o mica siesta. Pentru digestie…

Aseara m-am luat de manuta si m-am dus prin librarii. N-am mai facut de mult asta, si s-a simtit. Ca nu mai voiam sa plec de acolo. De fapt, la Carturestii din Unirii, m-am pironit in fata standului cu CD-uri: erau doua albume de-a lui Josh Groban. Awake si Noel. Ma cam mancau palmele, insa m-am abtinut de la achizitii „necugetate” intrucat eu vreau Closer. Si nu l-am gasit nici acolo, si nici la Diverta. O sa mai incerc si la Media Galaxy, iar de cautarile mele vor fi in zadar, voi purcede cu incredere catre Amazon.com, sa mi-l comand de acolo. Ca doar il merit!

Mai o luna si o saptamana si vine Mos Craciun. Inca nu m-am gandit la cei de langa mine, dar stiu sigur ca m-am gandit la mine. Si stiu deja ce o sa primesc de la mine de Craciun. E ceva ce trebuia sa primesc inca de acum juma’ de an, insa din motive subiective nu am mai primit. Voi reveni cu amanunte… daca il mai gasesc la Carturesti. Daca nu, traiasca Amazon.com. Iar!

Si apropo de Mos Craciun, voi raspunde curand (dar nu se stie cat de curand) si la leapsa ce mi-a pasat-o sora-mea cu multa gratie.

Tot ieri, cand am fost la Diverta, am facut ce n-am mai facut de un an de zile (si daca nu ma insel, acum un an tot pe vremea asta se intampla, insa in Diverta din Mall): mi-am cumparat o carte. Se numeste Ghidul lenesului, de Tom Hodgkinson. Cu putin noroc, nu va avea soarta Hobbitului, pe care am luat-o in brate cam dupa o luna si am lasat-o din brate luna trecuta.

La cate s-au intamplat in ultima perioada si la cate perle am scos din mine, ar fi cazul sa actualizez povestea cu viata in trei. Macar asa, sa ma simt eu impacata ca mi-am facut datoria de a abera (nu ca altfel n-as face-o).

Bonus – melodia care mi-a dat batai de cap duminica, pana i-am gasit numele si autorul: Inna – Hot (cine s-ar fi gandit ca-i zice asa?)

Lasă un răspuns

