Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Josh Groban

pe Noiembrie 13, 2008

V-am povestit cand a inceput pasiunea pentru Josh Groban? Era acum vreun an, cand ma uitam intens la Ally McBeal. L-am vazut intr-un episod cantant You’re Still You. Am ramas muta de uimire. Omul asta are o voce fantastica, mi-am zis atunci. Nu m-am inselat.

Josh Groban s-a nascut in 27 februarie 1981, la Los Angeles si are descendenta rusa, norvegiana si poloneza. Desi a inceput sa cante in clasa a 7-a, el a fost descoperit abia la varsta de 17 ani, cand a fost prezentat lui David Foster, castigator a premiilor Grammy, alaturi de care scos primul sau album, intitulat simplu Josh Groban.

In 2001 a fost remarcat de David E. Kelley, care i-a oferit rolul lui Malcolm Wyatt, in serialul Ally McBeal, din episodul „The Wedding” (sezonul 4), unde a interpretat You’re Still You. In urma reactiei publicului, a revenit in sezonul 5, inNine One One -, cu piesa To Where You Are.

Au urmat numeroare aparitii in emisiuni ca The Oprah Winfrey Show, Jay Leno sau The Ellen Degeneres Show, precum si concerte: Concertul de Craciun de la Vatican din 2002, Concertul Actors’ Benefit Fund din 2003, Live at the Greek (2004), Concertul Come Together Now – Hurricane Relief (2005) si Awake Tour (2007), fiind cateva dintre acestea.

Pana in acest moment, Josh Groban a lansat 5 albume: Josh Groban, Awake, Closer, With You si Noel. Anul acesta este asteptat si albumul Josh Groban – A collection.

Cam astea detaliile „tehnice” despre Josh Groban. Parerea mea proprie si personala este ca vocea lui este extraordinara. Canta cu suflet si se simte in fiecare melodie emotia. Ultima piesa pe care descoperit-o este Oceano. Trista, daca ascultam atenti versurile, insa pe mine ma face sa zambesc. E din cauza vocii lui, care imi incanta auzul si ma binedispune de fiecare data cand o aud. Stiu ca i-am innebunit (pe Ea si pe El), si li se schimba expresia fetei numai cand ii aud numele, dar de data asta nu pot fi de acord cu ei. Josh are VOCE si canta extrem de frumos. Unde mai pui ca e dulce foc!

7 responses to “Josh Groban

  1. Alice spune:

    Esti informata, nu gluma :p
    Oricat mi-ar placea un actor sau cantaret, eu nu pot sa fac fata detaliilor biografice…oricum imi plac pentru roluri, nu pentru ceea ce sunt in viata de zi cu zi :)

  2. […] la Carturestii din Unirii, m-am pironit in fata standului cu CD-uri: erau doua albume de-a lui Josh Groban. Awake si Noel. Ma cam mancau palmele, insa m-am abtinut de la achizitii “necugetate” […]

  3. bbibis spune:

    Imi place si mie foarte mult Josh Groban … am o intreaga colectie … dar dintre toate, cel mai mult imi place You Are Loved …

  4. Volod spune:

    Salutare!
    Ma gandeam sa ne adunam mai multi fani sa-i „bombardam” site-ul oficial cu mesaje prin care sa-l chemam si in Romania, in urmatorul turneu. Ce zici? Eu abia astept sa-l vad live intr-un concert.

  5. […] vizitator in cautare de Josh Groban? Iar daca adaug comentariul primit acum doua zile, tot legat de Josh Groban, nu poate fi decat de bine! Prevad ca o sa visez mai mult decat frumos in noaptea […]

  6. Volod spune:

    Am facut un blog dedicat lui josh, ca nu se mai poate, foarte putini au auzit de el in tara asta, asa ca m-am gandit sa-i fac si eu publicitate cum pot. Deocamdata e cam modest, dar cu timpul o sa aiba fff multe lucruri interesante :D Te alaturi si tu grobanitilor care incearca sa-l aduca in Romania la anul, in turneu? ;)

    http://joshgrobanvolod.wordpress.com/

  7. Bogdan Lupu spune:

    hey si eu sunt inebunit dupa Groban, sunt prieten cu el pe Facebook si pe Twitter. Un tip deosebit de fin, bun si cu o voce superba. Mai ales ca e mai mare ca mine cu 2 ani. Muzica buna nu a murit. Bafta

Lasă un răspuns

