Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ho cu tata!

pe Noiembrie 3, 2008

Vreau sa ma plang acum de toti cretinii posesori de permis de conducere si masina, proprietate mai mult sau mai putin persoanala, care nu mai au loc pe drum.

Nu odata mi s-a intamplat sa vad cu un bou (sau o vaca, dupa caz) sa fenteze turma de fraieri care stau cuminte pe partea de drum destinata lor, si sa se mute pe liniile de tramvai. Bai, frate, nasti in masina daca stai la coada?

Tin minte ca intr-o zi, cand plecam de la lucru, la intersectia dintre Vacarescu si Iosefin, o domnita blonda, intr-un mertan, venise de pe linia de tramvai si blocase toata circulatia – masini si tramvaie. Cucoana, ti-ai lasat neuronii acasa?

Ziua de azi n-a facut exceptie de la astfel de imagini. De la prima ora, tot in zona mentionata mai sus, un alt domn, de varsta mai respectabila (sau nu), se grabea, evident, tot pe linia de tramvai. Iar acum o ora, cu toate ca nu avea loc niciun eveniment major prin Timisoara, o masinuta avand lipita sigla TVR, mergea linistita pe-acolo pe unde merg doar tramvaiele, pe carosabil nefiind insa trafic infernal (ba era chiar decent, pentru ora 7). Cuconii, v-ati cumparat linie de tramvai si io nu stiam?

Da, mi s-a cam pus pata pe ei, pentru ca ma oftica, chit ca eu sunt pedestra de felul meu. Nu mai stiu la cine pe blog, am vazut un clip cu alti boi care scurtau drumul luand-o pe trotuar.

Adaugati la toate astea ca ma irita la culme acea categorie de oameni care prefera sa arunce cu nonsalanta pe jos pachete de tigari, servetele, bilete si alte minuni, cand cosul de gunoi e la doi pasi. Aici intra duduia din statia de expres de la centrul bancar, careia i-a fost prea lene sa se ridice in doua picioare si sa faca trei pasi, astfel ca servetelul a ajuns sub bancheta pe care statea. La fel si doamna de acum doua zile, din Aradului, care s-a facut ca ii scapa o hartie pe jos. La fel si cucoana din Iosefin, de acum cateva saptamani, care a considerat ca hartia e buna ca ingrasamant pentru copaci.

Ca sa nu mai spun ca ma uit urat la toti prietenii mei fumatori care arunca chistocul pe jos. Recunosc ca si eu faceam parte din tagma lor pana acum cativa ani, DAR (si aici ii sunt recunoscatoare Lui) nu o mai fac, astfel ca si eu si EL avem buzunarele pline de chistoace, pe care le aruncam cand ajungem acasa.

E asa de greu?

titlu inspirat de Artanu

3 responses to “Ho cu tata!

  1. Licurici spune:

    Sa-ti zic eu una si mai tare. Saptamana trecuta ma deplasam de la sediul Cosmote (Vasile Alecsandri), spre centru. Ajung la linia de tramvai sa trec strada, se face verde, pasesc pe zebra, cand, aud un tlaxon. La 10 cm in fata mea, o masina cu un domn care s-a gandit ca e tramvai si era tare suparat ca nu m-am asigurat. :)

  2. Smeagol Jr. spune:

    Pai da, dupa cum spuneau unii, n-ai cu cine, dom’le, niste tarani!

  3. coopil spune:

    Doar nu va inchipuiti ca cineva arunca o hartie pe jos ca sa atraga atentia? Este o miscare exersata din greu… ooops, mi-a scapat hartia din mana; deh, las ca nu ma mai aplec dupa ea. Eu am vazut miscarea facuta si cu sticla de cola, care a „cazut” sub scaunul de la metrou…

Lasă un răspuns

