Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Final de week-end

pe Noiembrie 2, 2008

Oscilez intre a ma uita la Lord of the Rings si a citi The Hobbit. Suflu creator nu mai exista in mine la ora asta, deci lasam balta orice activitate care presupune prea mult gandit. Am plecat sa fac cartofi prajiti.

Seara buna!

4 responses to “Final de week-end

  1. diamond spune:

    Citeste The Hobbit si putem sa ne uitam impreuna la LOTR ;) Am si eu chef de cateva zile de el, iar mama nu se mai uita cu mine pentru ca l-a vazut de prea multe ori

    PS: Prefer ultima parte :D

  2. Smeagol Jr. spune:

    Se face! Si mie mi-e dor de LOTR.

  3. vorks spune:

    merge in trei, adica sa vin si eu?
    haha
    ca si asa voiam sa ma uit ca a trecut mult timp de cand nu m-am mai uitat. acum o sa-l vad din alta perspectiva.

  4. Smeagol Jr. spune:

    Poti. Da’… din ce perspectiva vrei sa-l vezi? Ca ma bagasi in ceata cu remarca asta…

Lasă un răspuns

