Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Leapsa cu marci

pe Octombrie 30, 2008

Eu, in comparatie cu colega, nu le-as numi snobisme. Nu stiu cum le-as numi de fapt, probabil marci care-mi plac si pe care le folosesc constant.

Ok, incepem cu ce am mai la indemana. Telefonul, adica telefoanele mobile. Nokia amandoua. Am avut initial un Motorola, dar a cazut la datorie dupa mai multe contacte dure cu peretii. In orice caz, pentru mine telefon mobil inseamna Nokia.

Nu imi place sa folosesc decat Colgate MaxFresh. De-aia cam stramb din nas cand Ea imi aduce orice altceva, mai ales paste de dinti cu miere si alte minuni apicole.

Berea preferata este Bavaria Apple. Da, stiu ca e fara alcool. In lipsa de, merge si Redd’s.

Am o obsesie cu parfumurile barbatesti, motiv pentru care mi s-a pus pata pe Str8-ul Lui.

Imi place sa port cravata. Desi se intampla mai rar, ma mandresc cu una din ’59.

Sunt innebunita dupa Milli Mia. Prietenii stiu (sau nu) de ce.

Nu imi place cafeaua in mod deosebit. Exceptie fac Ice Coffe de la Nescafe si cafeaua de la barul UVT (dar astea intra deja la tabieturi).

Cele mai bune sandvisuri le mananc in Irishul de langa Tribunal (idem).

Sex on the Beach, Mojito, Mai Tai, Cosmopolitan, Cuba Libre, Pina Colada. Ador coctailurile (idem). Culmea, dar nu imi place Orgasm-ul.

Ma multumesc cu Windows-ul. Am lucrat casteva zile pe un laptop cu Linux si mi-au iesit peri albi (metaforic vorbind).

Gentile Daniel Ray. Kinder Joy. Milka. WordPress. Orbit cu pepene.

La haine si pantofi nu sunt pretentioasa. Poate si pentru ca nu am rabdare si nu imi place sa merg la ceea ce se cheama generic shopping. Pentru mine, shopping-ul are o cu totul alta semnificatie.

Are vreo noima ce-am spus eu aici?

off-topic: uau, si-a schimbat sora-mea wallpaper-ul, dupa ce a tronat vre-un an de zile Jensen Ackles.

on-topic: oare Ada ce „snobisme” are?

LE: si sora-mea, ca nu stie sa se serveasca singura din leapsa, ea avand nevoie de covor rosu pentru asta. Poftiti, dar, duduie, sunteti tag-uita! E bine?

5 responses to “Leapsa cu marci

  1. LeneBarbie spune:

    da, are sens. Multam de raspuns, ma declar satisfacuta de faptul ca toata lumea (dar absolut toata lumea) are cel putin o marca preferata – uneori fara o explicatie plauzibila…

  2. Smeagol Jr. spune:

    La mine toate au o explicatie. Dar mi-e prea Lene si sunt prea obosita acum.
    Oricum, sa stii ca pentru leapsa asta, esti pasibila de urmatoarea leapsa care-mi va iesi in cale (in caz ca nu va fi tot de la tine). :D

  3. crinutza spune:

    asa vezi… putin respect, ca de-aia sunt aia mai mare dintre noi :P

  4. UrbanSpin spune:

    vazut abia acum :D raspund cat de curand

  5. […] Cine, eu?! Publicat în Uncategorized by UrbanSpin pe noiembrie 7th, 2008 Hobbita mea preferata zice ca. […]

Lasă un răspuns

