Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Cred ca dau in mintea copiilor

pe Octombrie 14, 2008

Azi am fost la Kaufland si mi-am luat nu unul, ci doua oua kinder cu surpriza. Asa m-am pricopsit cu inca o masinuta. Si dupa ce am nontat-o si m-am jucat putin cu ea pe capul patului, a venit Puci si am inceput sa ne jucam cu ea. Vazand ca ii place, am mai luat inca 2 masinute din colectie. Si asa ne-am jucat vreo un sfert de ora.

Cati ani am? Pai adunati, vreo 4. Multi inainte, multumesc.

Iar acum trecand la chestii mai serioase, ia sa-l dau in palaria mea de internet wireless, ca merge tot ca… melcu (fara aluzie la persoanele cu acelasi nume). Pai el imi spune mie signal strenhgt excellent si mie abia mi se incarca pagina? Pai se poate?

Azi n-am prea avut simtul umorului. Mai are omu’ si zile proaste.

Aia e, sanatate, al vostru Suca.

7 responses to “Cred ca dau in mintea copiilor

  1. crinutza spune:

    Heeeeeei! Ai uitat sa zici ca am ajuns inaintea ta! In Kaufland, that is!

  2. Sirg spune:

    Mi-ai facut pofta de ciocolata Kinder! Masinute am si eu, poate facem schimb, sau te invit sa vezi colectia mea? :))

  3. Smeagol Jr. spune:

    Da, sora-mea, asa e, imi cer scuze. Deci: EA A AJUNS INAINTEA MEA. Va vine sa credeti?
    Sirg, si tu, Brutus, esti tu jucariile din Kinder?

  4. robert anghel spune:

    :)) stiu! puci e caineeee!

  5. crinutza spune:

    tinere Robert… te poftesc sa nu mai faci asemenea confuzii jignitoare! :P

  6. robert anghel spune:

    era mai bine sa fie caine! :)

Lasă un răspuns

