Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

CSI 9×01

pe Octombrie 11, 2008

Ultimul episod din seria 8 ne-a lasat in suspans si cu imaginatia libera (asemenea finalului filmului „Moartea domnului Lazarescu”). Warrick va muri sau nu? Si care a fost motivul pentru care Undersherrif Mckeen l-a impuscat? Asta se intampla la inceputul verii. Si de atunci, mi-am tot facut scenarii si am „sapat” pe internet sa aflu cam ce ar putea urma.

Nu imi doream sa moara Warrick, mi-a placut de el, in ciuda caracterului de bad boy pe care il afisa uneori. S-au facut multe speculatii: ca va renunta la cariera, ca va ajunge la inchisoare si cate si mai cate.

Le-as fi preferat pe astea. Dar n-a fost sa fie.

Primele minute ale episodului prezinta chiar finalul unui CSI si ipocrizia unui membru al politiei. Iar avand in vedere „victima” tot departamentul de CSI nu va lucra decat un singu caz: Warrick Brown.

McKeen e cat pe ce sa scape de pedeapsa, fiind impuscat de Pritchard, cel caruia voia sa ii insceneze crima. „The young perish and the old linger”, and it’s not fair to happen this way.

Sara s-a intors, cu primul avion, de cum a aflat trista veste. Greg a facut si el cale intoarsa, pentru a fi aproape. Toata echipa este reunita, indurerata, afland cat de putin consoleaza ceea ce ei spun la fiecare caz „we’re so sorry for your loss”.

Istoria se repeta pentru Warrick: si-a pierdut tatal la o varsta foarte frageda, iar acum, e randul lui sa lase in urma un copil…

……………..

Recunosc, am plans. Poate si din cauza faptului ca m-am atasat cam de toata echipa. Seria 8 oricum fusese marcata de plecarea Sarei Sidle. Acum, nu stiu sigur daca ea se va intoarce definitv, dar Warrick, el a plecat definitiv. E a doua oara cand nu-mi pot stapani lacrimile, pentru ca are prea multe momente pline de dramatism. Prima oara, a fost in seria 7 si l-a vizat pe Greg. Sper sa nu mai urmeze si a treia oara.

5 responses to “CSI 9×01

  1. crinutza spune:

    dude… it’s a movie!

  2. Animaliciul85 spune:

    Hai ca incepi sa scrii din ce in cce mai bine :P

  3. Smeagol Jr. spune:

    Ca multi altii, nu? ;-)

  4. crinutza spune:

    ok… cu cenusa de rigoare imi retrag cuvintele… nu de alta, dar mi-au scapat si mie niste lacramutze… stii ce sensibiloasa sunt …

  5. Ionuţ spune:

    Hai că am aflat şi eu cine era Warrick ăsta. :) Îl ştiam din vedere, îmi plăcea şi mie. Kilăresc ăştia la personaje bune în filme, ceva de speriat. În „Third Watch” din seara asta o tanti pompier frumuşică foc a murit tăiată-n două. Corpul a căzut într-o parte, picioarele în altă parte. Creepy! RIP, Alex Taylor! :( Şi ta-su murise la WTC.

    Big Sister, ştim că sunt doar filme, dar noi suntem ca gospodinele alea captivate de telenovelă. :D

Lasă un răspuns

