Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dezamagire

pe Octombrie 7, 2008

Duminica seara. „Am intrat in bucatarie cu ganduri bune si multe sperante. De obicei nu dau gres cand fac experimente gastronomice. De data aceasta insa, exceptie… :-(

Aveam in plan o friptura, o garnitura cu cartofi si o tocanita. Am taiat feliile de carne de porc, le-am batut putin si le-am lasat o ora, impaturite in patrunjel tocat. Apoi le-am asezat frumos intr-o tava unsa cu ulei si putina apa si le-am pus la cuptor. Intre timp, am taiat cartofii cubulete si i-am pus la fiert, cu sare. Am taiat cubulete si doua rosii, doi ardei grasi si cateva ciuperci. Dupa ce au fiert cartofii, ma gandeam ca jumatate sa ii frig putin in ulei, cu rosiile, ardeii si ciupercile, iar cu restul sa fac o tocanita.

N-a iesit mai nimic din ce am vrut. In friptura se pare ca am pus prea multa apa, motiv pentru care am „scurs-o” la un moment dat, punand-o inca o data la cuptor cu putin ulei.

Cartofii se pare ca au fiert prea mult, astfel incat, atunci cand i-am pus la prajit s-au sfaramitat de tot si a iesit un fel de tocanita cu rosii, ardei si ciuperci. Degeaba am rasturnat eu pliculete cu busuioc si alte condimente, nu a iesit cum am vrut si pace!

Cu cealalta jumatate de cartofi am facut rapid un pireu (asta era varianta de rezerva). Noroc ca am avut lapte. Ceva, ceva a iesit acolo, desi imi aduce aminte de pireul pe care l-am mancat ieri in mall, de la KFC.

Nici de friptura nu am fost initial incantata, cu toate laudele primite.

I’m sorry, Jamie, I have failed you!”

Textul de mai sus a stat in draft doua zile. Cum era de asteptat (sau nu), pana aseara n-a mai ramas nimic. Azi am avut iar treaba la bucatarie.

A se servi cu multa cola. E hot. Cred ca am scapat cam multe condimente! :giggle:

Bon Appétit!

4 responses to “Dezamagire

  1. Licurici spune:

    E bine sa ai mereu o varianta de rezerva. :) Oricum, daca s-a mancat, inseamna ca a fost bun. :)

  2. crinutza spune:

    1. Jamie ar trebui sa iti pupe picioarele, daca tu reusesti din niste cartofi fierti sa faci o tocanica cu rosii, ardei si ciuperci… Jos palaria!
    2. Respectiva tocanita a fost excelenta. Fost, ca nu mai este. Singurul lucru ratat din seara aia a fost pireul…
    3. Puci era sa lesine de pofta pe langa tine…

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Licurici: A fost, bine zis!
    @Ea: Puci intotdeauna lesina cand intru eu in bucatarie.

  4. crinutza spune:

    saracu’ … mi se parea mie ca prea des ma impiedic de el lat pe covor…

Lasă un răspuns

