Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Pofta mare!

pe Septembrie 29, 2008

Graba mare. M-am dus dupa el sa il iau de la lucru, dupa care – stiind ca acasa ne asteapta frigiderul gol – dam o tura prin Kaufland. Mentionez ca la cat era coada de mare, am stat cu siguranta mai mult de 10 minute si conform politicii supermarketului, trebuia sa ma imbogatesc cu minim 10 lei. In fine, neesential.

Ideea e ca pana la ora 9, mancarea era gata. Numai bine ca aparu si Ea intre timp. Stam cuminti si mancam, fiecare dupa capacitatea stomacala, dupa care urmeaza un dialog care depaseste „sa-ti fie de bine”-le de dupa masa. Asadar:

Eu: Ghiciti….. ghiciti…
Ea: Ce sa ghicim?
El: Zi odata!
Eu: Ghiciti… ghiciti cine…
Ea/El: …
Eu: Ghiciti cine spala… (n-am mai apucat sa termin propozitia)
Ea: Tu!
Eu: Pai de ce eu?
Ea: Eu am febra, nu pot.
El: Eu sunt prea plin, m-am molesit.
Ea: Nu mai bine le lasi tu pe dimineata?
Eu: …

Inca nu le-am spalat, ca n-am ajuns la bucatarie, dar in niciun caz n-o sa se intample asta!

One response to “Pofta mare!

  1. crinutza spune:

    De fapt, replica completa e „Nu mai bine le lasi tu pe dimineata, cand esti mai in putere?” :P

Lasă un răspuns

