Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

In asteptarea Ei…

pe Septembrie 28, 2008

Era o dupa-amiaza insorita, ba chiar fierbinte de iulie. Trebuia sa ma intalnesc cu Ea la Kaufland, pentru o tura de cumparaturi.

„Mi-a spus ca ajunge repede, ca e aproape, dar eu stiu ca o sa ajunga in minim 7 minute. Si de obicei am dreptate”. Asta gandeam eu dupa ce am ajuns la locul cu pricina. Stiu sa aproximez  timpul in care ajung eu acolo, indiferent din ce parte as veni. Cat de repede vine Ea, asta-i un mister pentru mine, fiindca are un stil de mers comparabil cu al unui melc. Fara exagerare! Ea parca nu se grabeste niciodata, iar daca o face, exista taxi sau expres. Si uite asa stateam eu in acea caldura toropitoare de iulie.

„Parcarea de la Kaufland e mare si plina de masini. Zaresc o duzina de capete, care vin din aceeasi directie ca Ea, dar niciunul nu e al ei”. Evident ca am stat mai mult de 7 minute dupa Ea. Intr-un final apare si ea, agale. Nu se grabea…

4 responses to “In asteptarea Ei…

  1. crinutza spune:

    de ce sa ma grabesc? moartea vine oricum… :P

  2. Mac-Mac spune:

    Dacă te grăbeşti prea mult rişti să mori obosit…bine gândit, bine zis…Ea! Să se grăbească ăia care au timp s-o facă!

  3. Smeagol Jr. spune:

    Hahaha! Adica tu! :))

  4. Licurici spune:

    Mac-Mac ar fi ajuns in minim 45 de minute. Asta daca era la colt. :)

Lasă un răspuns

