Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Intalnire cu cantec

pe Septembrie 25, 2008

Cred ca nu mai reprezinta o noutate pentru nimeni faptul ca maine seara o punem de karaoke. In San Marzano din Complex, sa nu nimeriti in alta parte.

Acestea fiind spuse, domnia mea se recupereaza dupa o raceala tembela, care nu imi da pace de o saptamana. De aseara am si inceput sa exersez, ca vorba aia, unii vor sa plece acasa fara timpan.

Eu imi dreg glasul de ciocarlie beata cu asta. Ea mi-a ascultat aseara trilurile, El cu siguranta azi. Voi maine. Si pentru ca tre sa imi iau revansa in fata domnului Ovi care m-a blagoslovit sa cant Barbie Girl sau Coco Jambo (n-o sa va incant urechile nici cu una, nici cu cealalta oricum), aveti aici un mic sing-list:

Atat pentru moment. Sa fiti cuminti si sa speram ca n-o sa fie cazul unor astfel de auditii.

3 responses to “Intalnire cu cantec

  1. Ovi spune:

    Am sa cant, deci, La Calul Balan in localul balan. :)

  2. crinutza spune:

    e clar… ma duc sa beau in Irish deseara :))

  3. diamond spune:

    Ce-am crezut ca am nimerit din greseala pe blogul meu… :)) Raspunsul meu definitiv in legatura cu cantatul e la Richie pe blog:P

Lasă un răspuns

