Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

pe Septembrie 19, 2008

Ce s-a intamplat azi. Pai, nimic neobisnuit. A fost doar o dovada ca fiecare vorbeste cu peretii. De ce te-ai suparat? Asta facem noi in fiecare zi. Nu, clar nu se poate spune ca vorbim unul cu altul.

Ne lipsesc atat de multe. Nici nu stiu cu ce sa incep si cu ce sa termin. Probabil ca amandurora ne lipseste curajul. Ezitam de fiecare data sa spunem lucrurilor pe nume. Ne e teama ca vorbele vor avea dintr-o data o alta conotatie. Sensul lor in mintea ta nu pusca cu cel din mintea mea. E normal. Pana la un punct.

Ti-e teama, nu? Si mie. Eu stau pe un mal, iar tu pe celalalt. Comunicam prin semne si fiecare intelege ce vrea. De-ar construi macar unul dintre noi o pluta, sa ajunga la celalalt. Ce bine ar fi! Ne-am putea explica pe indelete ce ne-am tot aratat pana acum prin semne.

Ziua cea mare? Ce-nseamna asta? Eu nu-i cunosc adevarata semnificatie. In caz ca are una. Pentru mine, ziua cea mare e tot timpul ziua de maine, pentru ca imi propun atatea si atatea. Nu ajunge sa devina ziua cea mare, pentru ca… nu se intampla nimic din ce-am vrut. Ziua de azi nu a facut exceptie. Ba dimpotriva! S-a intamplat tot ce nu am vrut!

E frustrant sa iti simti cuvintele in gat si sa ramana acolo. Sa deschizi gura si sa nu stii ce sa zici. Pentru mine e si mai frustrant, pentru ca a vorbi e sinonim cu a respira. SI totusi… frustrarea persista. De ce?

Pe tine te caut tot timpul. Ce e mai rau e ca nu intotdeauna te gasesc. Chiar daca nu fugi de mine, eu nu te pot vedea. Si tot asa bajbai prin intuneric si ma lovesc de tot felul de obstacole. Si ma doare. Si pe tine te doare.

Ma uit la tine si ma pierd. Pentru mine esti o enigma. Si un drog. Nu te suport, dar nu pot fara tine. Te urasc, tip la tine, ma supar, plang, dar tot cu tine ma linistesc. Tu nu intelegi cum vine asta.

Ce-i de facut? Ce m-ai lasat pe mine azi sa cred ca ar fi cea mai buna solutie, e de fapt cea mai proasta.

In fine, nu mai zic nimic, ca si asa vorbesc prostii si o sa te superi pe mine…

