Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XV

pe Septembrie 17, 2008

Azi am intrat în Kaufland să cumpăr o pastă de dinţi şi două nectarine. Şi dulciuri. În orice caz, tot periplul a durat cel mult 10 minute, şi asta mai mult din cauză că e mare cât casa Kauflandul ăsta. Cât stau la casa? 10 minute. De ce? Păi din cauza cozilor kilometrice şi a faptului că nu erau toate casele deschise, deşi la ce puhoi de lume era, ar fi fost o binecuvântare pentru toţi.

Constat că de când s-a deschis Kaufland, prin Billa de peste drum cam bate vântul. Acelaşi lucru l-am constatat (în limita timpului petrecut acolo) şi în Tg. Jiu. De când a venit Kauflandul la olteni, Interexul e cam pustiu.

Ce regret eu cel mai mult din toata afacerea asta e că s-au închis cam toate Ettiurile din zonă. Etti era aproape de sufletul meu pentru că, în ciuda faptului că (până la urmă) nu era decât un minimarket, găseam de toate, şi în plus era şi aproape de mine, la 5 paşi.

Dar lasă, că doar de-aia am mallul la colţ de stradă (aproape).

Ce mi-o fi venit mie acum să scriu despre asta? Că eu de fapt voiam să mă plâng că nu mai ţin minte când m-am uitat ultima oară la Ally McBeal sau la CSI. Azi, nici Caţavencul n-am apucat să îl citesc pe tot. Nu-i nimic, îmi fac repede o baie şi mî bag în pat ca pensionarii şi citesc ziarul. Evenimentul Zilei nici măcar nu l-am deschis. E şi mâine o zi, ce-o să citesc la lucru?

Poate mă întrebaţi ce dracu am făcut până la ora asta. Păi ce să fac, am stat pe net, umblând din link în link şi din blog în blog. De parcă n-aş face asta toată ziua la lucru, zău aşa.

Azi am constatat că nu îmi mai place de nimeni. Nimeni celebru. Adio Josh Groban, adio Eric. Robert Downey Jr. e prea bătrân pentru asta. La fel şi Tom Cruise (de el oricum îmi trecuse de mult). Poate aveţi voi vreo sugestie. Sau poate nu….

Ce om îs şi eu! Păi nu?

Apropo, că mi-am adus aminte. Azi am descoperit o melodie care se potriveşte parţial la marea mea de obsesii. Se cheama, clar, Obsession, si e cântată de Animotion.

Noapte bună!

7 responses to “Dear Diary XV

  1. Ovidiu U spune:

    Christian Bale

  2. crinutza spune:

    sa mai zica cineva ca nu comunicam telepatic! la pasta de dinti ma refer :P

  3. Paul G spune:

    Tot asa am fost si eu in Kaufland si ma asteptam sa stau maxim 2 minute la coada, dar am stat vreo 25 de minute si astfel mi-am epuizat pauza de maasa!

    Ce e mai tragic e ca nu am putut sa inteleg cum niste unii cumparau cam un sfert din tot magazinul; asa multe priduse odata eu nu cumpar nici de Craciun!

    Despre barbati frumosi las pe altii sa isi dea cu parerea (Elton John,Freddy Mercury etc ), totusi secretara de la Facultatea de Filosofie desi are peste 40 de ani a devenit o mare feblete de-a mea,ieri si azi a facut niste lucruri miraculoase pentru mine,si dintr-o data a devenit pentru mine foarte draguta.

  4. Licurici spune:

    Eu ajung foarte rar la Kaufland pentru ca e destul de departe de mine, dar de fiecare data cand am fost am avut norocul ca pe langa stat la coada, sa nimeresc cate o domnisoara care invata si ea cum sta treaba pe la casa….

  5. Alice spune:

    Eu ma uit la Prison Break, One Tree Hill si The O.C. (la ultimele 2 din cauza nostalgiei…is despre liceeni :) )…poate gasesti prin astea pe cineva care merita sa le ia locul alora :)

  6. Smeagol Jr. spune:

    @Ovidiu: nu-mi place
    @Crinutza: de-aia suntem cum suntem
    @Paul: eu pot sa iti umplu 3 carucioare de cumparaturi, iar a doua zi sa ma intorc ca nu mai am dulciuri. Cat priveste secretara, cred ca ai nimerit-o in toane bune. Si cu mine s-a purtat dragut de multe ori, dar datile in care s-a purtat mai putin dragut mi-au ramas prea intiparite in minte (eh, mentalitate tipica de roman).
    @Licurici: Domnisoare din-alea am intalnit la Profi si in Billa.
    @Alice: Am vazut primul sezon din Prison Break si nici macar actorul din rolul principal nu m-a impresionat prea tare. De One Tree Hill n-am auzit inca, iar The O.C. nu are cumva un personaj interpretat de tipa care o joaca pe Lady Header in CSI? :D

    Cred ca v-am lamurit pe toti!

  7. Alice spune:

    Este!!! :) Am facut research :)

Lasă un răspuns

