Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Afara-i vopsit gardul, inauntru leopardul

pe Septembrie 17, 2008

Tot de la niste domni, prieteni buni cu Raiffeisen Bank, astazi linkul cu doua fete:

4 responses to “Afara-i vopsit gardul, inauntru leopardul

  1. Ovidiu U spune:

    Nu e phishing dear. E genuine. L-am primit si eu.

  2. Smeagol Jr. spune:

    Nu e genuine, crede-ma.
    Nu mai am treaba cu Raffeisen de mai bine de jumatate de an, chit ca am inca un card valabil (si gol) de la ei. Ideea e ca adresa pe care am primit asta e fresh, are doar doua luni, deci nu au de unde sa o stie.
    You do the connections. If any.

    ps: l-au primit mai multi. Check out the blogosphere. ;-)

  3. […] gresit, nu cautam eu filmulete cu patratel rosu, dar de cand cu linkul care duce la cu totul alt link, eram curioasa unde duce […]

  4. […] LE: Sorry ca nu se vede prea bine, in orice caz, e cam aceeasi chestie ca aici. […]

Lasă un răspuns

