Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Bloggeri #08

pe Septembrie 2, 2008

Duminica, 31 august, incepand cu ora 4 (la amiaza) a avut loc senzationala, nemaipomenita, superba si mirifica intalnire a bloggerilor timisoreni. Subsemnata a ajuns cu intarziere, in jurul orei 5, cand Irish Pub era deja aglomerat.

Long story short, s-a baut, s-a discutat, s-a ras, s-au batut cuie, s-a jucat darts.

Initial, cei prezenti au vorbit despre concedii (mai putin eu, ca n-am avut cu ce sa ma laud). Apoi s-a facut slalom printre subiecte, inevitabil ajungandu-se si la bancuri. Misogine sau mai putin misogine. Seicean a inceput sa ne povesteasca cum s-a nascut piticul cu virginele, iar Tomato, nu uita data viitoare sa iti aduci buletinul! It’s a must!

Batut cuie in doua randuri. In ambele randuri am tinut cu Ovi, chiar daca a si pierdut. Asta este, se intampla si la case mai mari.

A urmat un metru de tequilla. Cate doua shoturi de fiecare, parca asa tin minte. A, nu! Eu n-am baut tequilla. M-am limitat la Beck’s Lemon, dupa care am schimbat placa cu o Virgin Mary. Inainte sa plec, mi s-a indeplinit un vis: am vazut ce culoare are un shot de absinthe – rosu in cazul de fata. Cica este si verde, dar n-am mai apucat sa il admir si pe asta.

La un moment dat s-a tinut si o tura de darts. Cred. Pentru ca eu m-am retras in vastele apartamente inainte de caderea noptii. Ce-a urmat, am auzit ca a fost… outrageous sau pe aproape! De-aia si statusul meu, cu dedicatie pentru cei care se simt „Ce-ai facut azi-noapte, Fat Frumos? Am cazut sub masa…

Participanti: domnia mea si domniile lor: Cami, Richie, Tomata, Andrea, Seicean, Ovi, Dan, Dani, Adi, Adeline, Bloodie, Radu, Mihai, Cristi si altii pe care din motive subiective nu i-am retinut sau nu i-am prins.

Pentru poze, click aici.

8 responses to “Bloggeri #08

  1. […] întâlnirii aici), Cristi, Adi (postul întâlnirii aici), Răzvan, Dora (postul întâlnirii aici), Tomata, Andrea, Adeline (postul întâlnirii aici) şi Radu. Am primit printre noi şi oameni la […]

  2. LeneBarbie spune:

    da, bai, doar ca pozele fara explicatii sunt ca nunta fara lautari… ce’nseamna asta? zi si tu cine sunt persoanele in cauza, poza de poza…

  3. Smeagol Jr. spune:

    Imi ceri imposibilul acum! Dar in week-end promit sa iau in considerare sugestiile tale :*

  4. richie spune:

    Super pozele, acum le-am vazut si eu

  5. LeneBarbie spune:

    tot nu vad explicatiile… ce’nseamna asta?

  6. Smeagol Jr. spune:

    Hai, dom’le, ca am rezolvat problema!

  7. adeenah spune:

    oooo, domnul seicean e si el coleg cu mine de lucru..sau a fost, k s-a mutat pe un alt proiect! ce chestie. nu stiu cum se face ca tu imi cunosti toti cunoscutii..hmmm

  8. Smeagol Jr. spune:

    Stiu, draga mea, eu stiu tot!! >:)

Lasă un răspuns

