Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XIV

pe August 21, 2008

Nici nu am simtit cum a trecut saptamana asta, ca de altfel nici luna trecuta si nici luna asta. parca timpul zboara pe langa mine, iar eu nici macar nu intind mana sa il prind.

Spre deosebire de altii, eu sunt prinsa intre cei patru pereti ai biroului pe tot parcursul verii si nu pot decat sa privesc cu jind pozele facute de altii in concediu, respectiv sa le citesc aventurile prin care au trecut.

Nu-i nimic, vine ea si vremea mea. Si cu putin noroc, poate vara viitoare o sa am si eu parte de o vacanta pe bune. Momentan, ma consolez cu amintirile din vara anului 2006, cand am fost intr-un minunat periplu, alaturi de El, la mare si la munte.

Intre timp incerc sa supravietuiesc unei stari de fericire subita combinata cu depresie acuta. Nici eu nu mai inteleg ce e in capul meu, astfel ca nu le pot cere nici celor din jurul sa inteleaga. E ca o nebuloasa, fara inceput si fara sfarsit.

Am decis ca voi face asa de multe lucruri, dar cele mai multe au ramas doar la stadiul de intentie, iar chestia asta ma enerveaza la culme.

Revenind de unde am plecat, timpul se scurge pe langa mine, iar eu raman impasibila. Tot ce am realizat saptamana asta se rezuma la amintiri nostalgice din vremuri apuse.

One response to “Dear Diary XIV

  1. Licurici spune:

    Heheh, ce faina e melodia asta. N-am mai auzit-o de foarte mult timp, dar imi placea tare in copilarie. :)

Lasă un răspuns

