Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary XIII

pe August 11, 2008

Astăzi scriem cu diacritice. Remember the good old times când treceam prin focurile facerii…ăăăă… licenţei. Nu e rău să scri cu diacritice, că parcă e mai uşor şi pentru ceilalţi să prindă adevăratul sens al unei expresii. Anyway, nu ştiu ce mi-a venit cu ele, că acum tre’ să alerg cu semnele de punctuaţie de mă ia naiba.

Mintea mea veşnic gânditoare mi-a dat de lucru în timp ce mă întorceam azi acasă. Mă gândeam eu aşa la  chestii d-astea legate de timp. Adică, de mai multă vreme, pe mine mă chinuie niscai întrebări.

Să dezvoltăm şi să dăm şi un cadrul exemplificator problemei de faţă. Eram odată inainte de sesiune la Târgu Jiu. Şi fiind aşa departe de Timişoara (ok, poate nu chiar aşa departe, doar la vreo 5 ore de mers cu maşina) aveam impresia că am mai mult timp la dispoziţie pentru invăţat decât dacă aş fi fost in Timişoara. Cum am facut eu calculele? Că vorba aia, ziua are tot 24 ore şi acolo şi aici. Încâlcită treabă!

Cum vă spuneam, în drum spre casă mă gândeam ca am suficient timp la dispoziţie pentru a duce la îndeplinire câteva activităţi. Ei bine, nu acelaşi lucru îl gândeam ieri. Şi în general, cam în fiecare duminică.

Dacă stau mai bine să mă gândesc, cred că zilele mele preferate (aici s-ar putea să fie mai mulşi de acord cu mine) din săptămână sunt vinerea şi sâmbăta. Ca să fiu indulgentă, cred că aş putea lua în calcul şi ziua de joi. Nu de alta, dar miroase tare bine a week-end.

Tot stând şi distrându-vă pe voi cu aberaţiile mele (oare?!), m-am simţit dintr-odată capabilă şi motivată să fac puţină documentaţie pentru a-mi uşura următoarea zi de lucru. Acuma, sunt curioasă cât o să mă ţină. Deşi sincer mă îndoiesc. Rămâne de văzut!

Dacă iau însă în considerare ce afirmam cu glas tare acum câteva minute, programul meu pentru această seară implică să scriu puţin pe bogul propriu (unul dintre ele), să mai citesc câteva rânduri din cartea pe care am reînceput-o sâmbătă şi, evident, să dorm. Aşadar nu mai am decat doua lucruri de facut. Desi între timp mi-au mai trecut prin cap câteva chestii pe care ar trebui să le fac. Complicată viaţă am! Mai ales când mi-o complic singură, nu?

Lasă un răspuns

