Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Mare concert mic

pe August 4, 2008

Dupa cum va spuneam aseara, revin cu detalii despre mirificul concert sustinut de „vocea” UB40, Ali Campbell.

Desi programat initial pentru ora 9, ulterior am aflat dintr-o revista primita la fata locului, ca de fapt de la 9 concerteaza The Blues Doctors si abia de la 10 Ali Campbell. Recitalul primilor mentionati nu l-am auzit prea bine, din cauza ca eram ocupata cu o Bloody Mary in D’arc (in locul unei Virgin Mary, ce voiam initial sa beau). Cu intarziere, am ajuns pe la 10 jumate la renumitul solist. N-am nimerit prea bine locul si in consecinta nici n-am auzit prea bine ce canta el pe acolo, intrucat am stat in partea dreapta a scenei (sau partea stanga privita din fata). Fiind acompaniata de El si de inca un prieten (Ion), am avut cu cine sa comentez prestatia lui Campbell. Din acelasi motiv, am avut senzatia ca domnul nu prea are chef de cantat, imi parea cam blegut, mai mult se agitau cei trei backing vocals decat el. Ion de fapt a si spus ca, fiind gratuit accesul la concert, probabil Ali a cantat cu o seara inainte la o nunta, unde si-a scos banii, si evident ca azi era mult prea obosit (si am adaugat eu mahmur) pentru a mai presta satisfacator si in aseara. Eu am mai emis la un momentdat ipoteza ca n-ar fii mancat de dimineata, demontata repede de observatia lui Ion cum ca are o burta mult prea dezvoltata.

E posibil totusi sa ne fii inselat, tinand cont ca au fost peste 10 mii de oameni (asa spun cei de la Cotidianul), printre care fani si mai ales fanele isterizate care se agitau langa gardul despartitor. Pe la 11 fara ceva, El deja devenise nerabdator… sa plece acasa. L-am inteles in mare parte, dorul meu de a asista la un concert fiind depasit vizibil de plictiseala care mi-a dat tarcoale. Asftel ca, dupa ce am insistat sa mai stam pana ascult si eu o melodie mai cunoscuta, am purces spre casa. In acest moment tin sa-i contrazic pe cei de la Cotidianul, care au spus ca timisorenii au stat pana la miezul noptii sa-l asculte pe vocalistul de la UB40, intrucat in jurul orei 11:45 se vedeau deja artificiile care marcau finalul concertului. De remarcat totusi ca unii au fost foarte impresionati de artificii, intrucat o buna parte din ei s-au oprit locului, pe langa Parcul Botanic sa le vada, iar altii chiar masina in mijlocul drumului. Ce oameni!

In concluzie, daca nu esti mare fan UB40 si nu ai ajuns la concert, sa stii ca n-ai pierdut mare lucru. Sau poate ca da, mai ales in cazul in care veneai cu masina, in sensul ca pierdeai vreo 20 de minute pana gaseai un loc de parcare.

End of transmission.

Lasă un răspuns

