Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

2 in 1

pe August 3, 2008

Adica 2 lepse in acelasi post. Si colega si Licurici m-au pus pe lista celor ce trebuie sa isi expuna piticii muzicali. Asadar:

Primul pitic, si cel mai vechi de altfel (din cate tin minte, sper sa nu ma fii lasat de tot memoria) asculta obsesiv inca din clasa a X-a doua piese de la Enigma: Gravity of Love si Snowin’ Under my Skin. Amandoua melodii, de cum incep, il petrec pe piticul nostru in lumea Hero3s III. De fapt, piesele sunt legate de acest joc, fiind ascultate incontinuu in timpul interminabilelor serii de joc Heroes.

Al doilea pitic, ceva mai recent, se delecteaza cu Safri Duo, incepand cam din aceeasi perioada, dar mai pe la final asa. Obsesia i se trage din pasiunea pentru trance.

Al treilea pitic, sugubat de felul lui, asculta Santa Baby, in varianta Ally McBeal.

Al patrulea pitic, urmarind prea mult Ally McBeal, s-a indragostit de Josh Groban. Cei care ma cunosc stiu cat de tare…

Al cincilea pitic, usor influentabil, a ajuns sa auda melodii in capsorul sau, cum ar fi Lux Aeterna.

Al saselea pitic, din prea multa dragoste pentru Eric Szmanda, asculta Sigur Ros.

Al saptelea, cunoscut pentru obsesia LOTR, adoarme cu May it be si The Hornburg.

Mai am un pitic care, atunci cand se supara, asculta Bjork.

Acum, pe final, mi-am adus aminte ca inca din clasa a 7-a mi s-a nascut un pitic, care prefera Sting.

Incheiere: piticii mei sunt numerosi, acum am prezentat doar cativa dintre ei. Am sa ii rog pe urmatorii sa scoata piticii la control: Scotty, Paula, Adina si SIRG.

Piticeala placuta!

Lasă un răspuns

