Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

I have an obsession…

pe Iulie 31, 2008

De fapt am mai multe. Foarte multe. Si am sa enumar doar cateva dintre ele:

  • evidenta obsesie pentru The Lord of the Rings (nu mai e nevoie de explicatie)
  • la fel de evidenta obsesie pentru CSI (de asemenea)
  • nu pot sa mananc dimineata, daca in bucatarie e dezordine (asta inseamna ca primul lucru pe care il fac dimineata, daca bucataria nu e ok, e s-o scot la lumina)
  • la fel si cu invatatul (daca e dezordine, toate lucrurile care nu stau la locul lor imi distrag atentia foarte usor)
  • hainele din dulap trebuie impaturite la dunga, iar acesta trebuie sa fie in perfecta ordine (chiar si sosetele sunt impaturite frumos)
  • aveam la un momentdat obsesia bonurilor fiscale (alea ce le primesti de la magazin; am avut intr-un timp pana la 1000 de astfel de bonuri)
  • aproape fiecare articol mai amplu publicat pe blog a avut inainte o ciorna scrisa pe foaie
  • melodii ascultate obsesiv in ultimele 6 luni: The Who – Who are you; Clint Mansell – Lux Aeterna; Josh Groban – You’re still you; Sting – Fields of gold; Vonda Shepard – Chances are.

Ii provoc pe urmatorii sa isi expuna obsesiile: Ea, Colega de cireada, Omu’ cu moravuri si Fetita cu diamante.

6 responses to “I have an obsession…

  1. Mac-Mac spune:

    Recepţionat! Fără îndoială, din toate lepşele din lume…asta-i cea mai mare provocare!!!!!!! Printre altele, Moravu’ de Vest are în folosinţă în acest moment anumite aspecte din poza ce ai afişat-o! Nimic în comun cu bucata aia de mascul ce ai afişat-o, ci doar nişte obsesii şiiiii…aromele lor! De la CK… :D Da, parfumul ăla poate deveni o obsesie, însă păstrez ideea pentru o leapşă ulterioară!

  2. crinutza spune:

    Off… de ce ma pui sa ma uit sub pat? :P

  3. Smeagol Jr. spune:

    ?!?!
    Pai ce sa cauti sub pat?

    Moravule, no comment! :))))

  4. lenebarbie spune:

    bai, ce’mi faci tu cu leapsa ta, ma pui la munci grele! :P

    cea pe care ti’am plasat’o eu ai vazut’o?

  5. Smeagol Jr. spune:

    Vazut. O las pe week-end, sa fiu sigura ca am despre ce sa scriu :D

  6. […] vine in minte mare lucru despre mine ce ar putea intra in categoria asta… mai degraba cred ca EA ar putea spune mai exact daca am vreuna sau […]

Lasă un răspuns

