Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ratatouille

pe Iulie 23, 2008

Un sobolan micut, pe nume Remy, ajunge in urma unui concurs de imprejurari, sa se imprieteneasca cu necunoscutul mostenitor al faimosului bucatar Gusteau – Linguini. Anti-talent in ale gastronomiei, Linguini resuseste, cu ajutorul geniului culinar ascuns in micul Remy, sa uimeasca intreg Parisul, si chiar pe distinsul critic Ego, spre stupefactia acum fostului bucatar sef al restaurantului, Skinner.

Desi aparut anul trecut, eu l-am vazut abia in aceasta seara. Mi-a placut foarte mult, recunosc ca aveam la un momentdat lacramioare in ochi. E un film foarte dragut, ce imbina umorul cu putina realitate. Il recomand atat copiilor, cat si celor mari. Ratatouille vorbeste despre prietenie si curaj. Recenzia lui Anton Ego, de la final este… va las pe voi sa descoperiti.

Din punctul meu de vedere, e un film foarte bun. Nota lor: 8.2.

2 responses to “Ratatouille

  1. Invert spune:

    Lma0 prima data cand am vazut de cine ii regizat filmul : Brad Bird

  2. dioneea spune:

    e prea dragut, iti trece frica de soareci;))

Lasă un răspuns

