Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear diary X

pe Iulie 12, 2008

Am intrat in week-end cu Phantom of the Opera. Si cu o bere. Saptamana asta a fost total nefasta pentru mine. Acum doua zile (trei chiar) voiam sa scriu un post cu insemnarile ce le-am facut in drum spre casa, dupa ce am plecat de la lucru. Evident, chestia asta nu s-a intamplat.

In fine, ideea e ca acums unt extrem de indispusa. De fapt, mai mult de-asta beau berea. Aproape toate lucrurile mi-au iesit pe dos saptamana asta. Sa nu mai spun ca am un sentiment puternic ca am inceput saptamana de lucru cu stangul.

Nici scenariile nu mi-au iesit cum trebuie zilele astea. I need another shining star, my last one just faded out. Adica am nevoie de alta muza. Ultima n-a mai facut fata si si-a luat jucariile si si-a mutat tabara in alta parte. What a pity! Desi nu cred ca din cauza asta n-o sa pot eu sa dorm la noapte.

Ce bine ca exista radio. De la winamp, ca screamerul nu-mi merge pe compul asta (da’ ce naiba merge?). Postul pe care il ascult acum se numeste The 80’s Channel. Acum cateva minute am ascultat Carrie, de la Europe si moralul mi-a scazut si mai mult.

In ultimul timp am devenit nostagica si, ca si Lene, mi s-a facut dor de Y!360. Cred ca o sa reincep sa scriu cate ceva si pe acolo. Si poate si pe blogul de pe Blogspot. In fine, vad io.

A dracu’ bere, ca nici de ea nu mai am chef acum. Mda, se pare ca la mine nu se aplica vorba „isi ineaca amarul in bautura”. Nici macar Cola nu ma atrage.

Ma uit la Puci, care doarme cu cracii-n sus langa mine. N-are el nicio treaba. Ce stie el?

Nah, uite ca totusi exista ceva ce ma binedispune intr-o oarecare masura la ora asta: Brian Adams – Summer of ’69. In anul ala, mama avea 10 ani. Tata 14. Eu 0.

Daca maine (sau in fine, azi, dar mai peste vreo 10-12 ore asa) o sa ma trezesc in toane bune, poate scriu si alte chestii, desi cred ca ceva mai filozofice. Sau poate mai prostesti. Ramane de vazut.

6 responses to “Dear diary X

  1. Paul G spune:

    Si eu votez sa mai scri pe Y360. :)

  2. Mac-Mac spune:

    Tu, fantoma şi o bere! Asta geometrie sacră! :D

  3. Drugwash spune:

    360 e pe moarte. Mi se face greaţă cum pe unele pagini trebuie să dau Back şi Refresh de nenumărate ori pînă să ‘agaţe’ unul din serverele updatate unde într-adevăr se află articolul pe care vreau să-l citesc sau la care vreau să răspund. Asta distruge instantaneu mood-ul şi prefer să mă lipsesc de asemenea party-pooper. :(

  4. adeenah spune:

    ador „summer of ’69” :)

Lasă un răspuns

