Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear diary IX

pe Iulie 10, 2008

Incep sa intru intr-un ritual plicticos si, normal, plin de rutina. Ma trezesc la ora 7 de luni pana vineri, ma duc la lucru de la 9 la 5, ma intorc acasa, ma uit la vreun serial si ma culc.

Ziua de azi nu a facut exceptie. M-am trezit la 7, desi initial voiam la 6 jumate. Fiind inca somnoroasa, mi-am pus ceasul sa sune dupa vreo 5 minute, insa noroc ca n-am adormit la loc, intrucat alarma era de fapt setata pentru ora 9… Dupa ce mi-am facut curaj sa parasesc patul cu perne moi, pufoase si ademenitoare, m-am deplasat la bucatarie sa scormonesc (ca intr-un gunoi) prin frigider in cautare de ceva comestibil. Succes partial. Voiam sa ma rasfat putin cu un cappuccino, dar pentru ca dus+imbracat+pregatit de plecare dureaza mult mai mult decat imi programez initial, n-am apucat decat sa sorb cateva guri din el si sa fumez o tigara. Nici vorba sa mai si scriu un rand sau sa imi gasesc niste teme de aberat pentru mai tarziu. La lucru, deja clasicul trio Skype-Y!Messenger-Firefox cu n taburi deschise. Recunosc ca am fost cam neproductiva in ultimele zile, cu toate ca aveam planuri mari, mai ales pentru ziua de azi.

In drum spre casa, am vazut doua dudui si un tip alergand pe trecere. Mai apoi, o mamica cu pruncul. Asta in conditiile in care era trafic si masinile mergeau cu maxim 5 km/ora. Mi-am pus atunci intrebarea „de ce simt unii nevoia sa se grabeasca sau chiar sa alerge pe zebra?”. Inteleg atunci cand chiar esti zorit si vrei sa ajungi repede undeva, dar in rest? E trecere, tu ca pieton ai prioritate. Nu e mai ok sa mergi normal? Ca doar nu sta nimeni cu biciul pe tine… E drept ca multi posesori de permis de conducere trec pe trecere ca si cand ea nu ar fii acolo, dar asta-i alta poveste. Nici pe ei nu-i inteleg, mai ales atunci cand te vad ca esti cu un picior pe zebra. In fine!

Azi mi-am reconfirmat ca am prejudecati. Am vazut o tipa super simpatica si m-am gandit ca e draguta. Am mai vazut una, dar nu asa de frumusica si mi-am spus ca e desteapta. Prima e si draguta si probabil are si creier. A doua are doar creier. De ce? De ce fac uneori supozitii ca una mai putin inzestrata fizic compenseaza prin psihic si invers?

In aceasta seara, cu toate ca as fii vrut, n-am reusit sa ma uit la niciun serial. Vezi ce se intampla cand Ea nu e acasa? Asa a trebuit sa imi incant auzul (eu facandu-mi veacul la bucatarie, unde-mi este locul) cu tonomatii, sub comanda stricta a lui El. Acum ma uit la Badea cu un ochi, iar pe celalalt il arunc pe Google Reader.

Pentru maine mi-am propus in primul rand sa ma trezesc pe la 6 jumate, sa am timp sa beau cappuccino-ul ala cap-coada in liniste. Oare o sa pot?

Noapte buna!

6 responses to “Dear diary IX

  1. Licurici spune:

    N-am să-ţi dau sfaturi în legătură cu trezitul şi mersul la servici, din simplul motiv că eu nu reuşesc aproape niciodată să mă trezesc când îmi propun şi nici nu merg la servici (încă). De trecutul pe zebră, pot să-ţi spun de ce se grăbesc unii şi am să-ţi dau şi exemplul mamei mele care trecea liniştită pe zebră şi era verde la semafor, când a venit un incompetent şi a dat peste ea că nu a văzut-o din cauza soarelui. Deci din cauza incompetenţei unor şoferi, preferi să te grăbeşti şi să fi sigur că treci viu şi nevătămat. :)

  2. Cipri spune:

    Un ochi la badea, celalalt la GR => cameleon(ica miscare)? :P

    Mda… serviciul/supliciul… sau pe ce ne vindem timpul, materia din care e plamadita viatza? :-?

    Stiinta spune ca orice fiinta, cu cat este mai inteligenta, sau cel putin, cu cat ofera un bagaj genetic mai sanatos, cu atat fiinta este mai simpatica. Simpatia sta in felul in care privesti (privirea curioasa si atenta ni se pare atenta), dar si in simetria fetei (o fata simetrica este perceputa ca dragutza). Deci, pe viitor, schimba conceptiile si preconceptiile, in acord cu stiinta. Cele cateva cazuri de frumoase care nu sunt destepte or fi avand genele inteligentei ca gene recesive. Pt incurajarea celor in cazul acesta: veti avea copiii destepti, genele recesive devenind dominante.:P

    Cipri

  3. Cipri spune:

    ERATA: (privirea curioasa si atenta ni se pare atenta) este gresit. Corect este (privirea curioasa si atenta ni se pare simpatica)

  4. Smeagol Jr. spune:

    Hehehe! Foarte tare faza cu genele recesive! Sper ca si ai mei vor fii cel putin la fel de destepti ca mine… :))))

  5. Stii ce este putin ciudat?! Majoritatea gandesc: „Daca este frumoasa sau arata bine, este aproape imposibil sa fie si desteapta.” Dar, macar iti atrage atentia la prima vedere. Apoi e posibil sa iti pierzi mintile in ceva al ei si sa treci peste faptul ca nu e chiar desteapta. :-)
    In ceea ce le priveste pe fetele mai putin dragute cred ca sunt foarte putini care trec mai departe si se gandesc ca probabil fetele au minti sclipitoare.
    Ideal ar fi ca unele neajunsuri sa fie suplinite. Ce ne facem insa cand nu este asa si este plin de oameni „nedraguti” si „nesanatosi genetic”?

Lasă un răspuns

