Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Blackberry

pe Iulie 6, 2008

Eu abia acum descopar cum arata un telefon Blackberry…

 http://www.navigadget.com/
8 responses to “Blackberry

  1. moravudevest spune:

    Nu e minciună, ruşinică, evetual…am văzut primul exemplar (şi l-am şi atins!) în circuite, afişaj şi taste…cu mai puţin de două ore în urmă…

  2. moravudevest spune:

    eventual…futui!

  3. moravudevest spune:

    Îmi părea că va fi un material lipsit de comment-uri…

  4. zipstyle spune:

    telefonul e ok :)
    imi place la nebunie designu

  5. Smeagol Jr. spune:

    @moravu: ce bine ca erai tu prin zona, sa mai arunci cu cate un comment, ca altfel batea vantul…. :P
    @zipstyle: indeed, cand o sa fiu mare o sa imi iau si eu unul din-asta :D

  6. Licurici spune:

    La 150 de euro, nu cred că trebuie să aștepți să crești mare dacă ți-l dorești. :)

  7. Smeagol Jr. spune:

    aaa… asa de ieftin e? :D

  8. Licurici spune:

    Second hand :) Yup

Lasă un răspuns

