Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear Diary VIII

pe Iulie 4, 2008

Nici nu ma mir ca nu am plans dupa faculta careia i-am dat papucii zilele trecute. Azi am gasit un motiv in plus. De fapt, nu cred ca e inca un motiv, ci un fel de re-motiv. Secretara reuseste de fiecare data sa surprinda si nu stiu cum face. Azi i-am cerut o banala adeverinta si mi-a raspuns pe un ton de parca i-as fi cerut capul. Iri daca ar fi fost aici s-ar fi pus sa povesteasca (pentru a cata oara?) scena. In fine. Bine ca s-a terminat, asa dintr-o data simt cum mi s-a luat un munte din spinare.

In alta ordine de idei, mi-e cam somn si-mi vine sa pun capul pe tastatura pentru un pui de somn. Dar ma abtin. Nu e etic pentru locul in care ma aflu. De fapt, pe langa a sta treaza, incerc din rasputeri sa imi storc creierul de niste fraze destepte si very catchy. Sunt sigura ca o sa vina ele candva, dar nu inainte de a ma enerva eu si de a simt nevoia imperioasa de a fuma 3 pachete de tigari (stati linistiti, nu fumez in halul asta).

Diseara cand ajung acasa iar am program ready-made, evident by sora-mea. Astept cu nerabdare week-end-ul, sa nu mai am ora de trezit dimineata, sa nu verific cu teama mailul si sa ma uit iar la Ally McBeal si CSI, ca si asa imi tot promit ca fac asta de nu stiu cat timp si degeaba.

Am observat ca vremea manifesta unele simptome de ploaie. Eu sper sa ii treaca, cel putin pana ajung eu acasa. Acestea fiind spuse, va las cu o melodie foarte draga mie, de la Directia 5, care imi aduce aminte de zilele linistite in care jucam aproape continuu Hero3s III.

Week-end placut!

One response to “Dear Diary VIII

  1. Carina spune:

    Ciudat. Eu am avut numai experiente placute cu secretara noastra, chiar cred ca e cea mai calma secretara pe care o stiu :)

Lasă un răspuns

