Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Lestat

pe Iunie 30, 2008

Nu stiu cum mi-am adus aminte acum de Vampire Lestat din Queen of the Damned, dar stiu ca am dupa el o perioada dupa ce am vazut filmul.

9 responses to “Lestat

  1. mishi spune:

    ce sa zic?! sucker!!! – cred ca se potriveste (nu la tine m-am gandit, evident) :D (si mie mi-a placut filmul)

  2. Smeagol Jr. spune:

    Indeed he sucks a lot :))

  3. Drugwash spune:

    Were you thinking about blood or.. something else? ;)

    P.S. Iarăşi tema asta unde nu se vede cursorul? Ugh! :(

  4. Smeagol Jr. spune:

    Tu ai cursor de culoare neagra? Si da, la „bloooooood” ma refeream. :P

  5. Alice spune:

    Eu il stiu pe individ din „The League of Extraordinary Gentlemen”, unde il incarna pe Dorian Gray, despre care eu aveam o imagine putin diferita :)

  6. Drugwash spune:

    Nu dragă, e vorba de cursorul din fereastra unde scriu mesajul. Dacă vreau să corectez ceva trebuie să merg la „ghici” sau să merg cu mouse-ul, fiindcă săgeţile stînga-dreapta nu mută nimic – nu există cursorul-bară clipind.

    Ştii ce mi se pare funny? O prietenă mă botezase pe mine „Lestat”. :) Şi e funny fiindcă eu chiar am o repulsie faţă de blood. :D

  7. dioneea spune:

    :-> de asa vampir…tot sa fii muscata:P

  8. Smeagol Jr. spune:

    Eheee… mie-mi spui? :D

  9. onelion spune:

    -Queen of the Damned- un film in care regretata cantareata R&B, Aaliyah a realizat un rol de exceptie ! Azi, se implinesc 7 ani de la disparitia sa. R.I.P.

Lasă un răspuns

