Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Botez

pe Iunie 29, 2008

Azi am aflat ca am un nume in plus. Ii multumesc pe aceasta cale persoanei care a scris listele cu datele de sustinere a licentei, care mi-a adaugat (voit sau nu) inca un nume. Astfel, noul meu nume este Dra***** R. Dorina Camelia. Ce mandra tre’ sa fie Cami ca de acum vom purta acelasi nume…

9 responses to “Botez

  1. Mac-Mac spune:

    Păi, ştii cum e?! Trăbă că ai supărat-o cu oareşce, că numai astfel ar fi putut să-ţi facă una ca asta, dar trimiţându-te spre origini, semnificaţia numelui nu e neapărat tot atât de perversă sau vulgară! Camelia, zice Gogu, e ajutor de preot, alţii mai dăştepţi susţin că e vorba doar de „enoriaşi”…enfin…dar e şi floare! Astfel am aflat că te simţi bine în camere răcoroase, departe de orice sursă de căldură şi mă întreb care dintre originiile mă-sii, nu-şi doreşte aşa ceva la atâtea Celsiusuri?! Ech, eşti o finuţă, o deosebită, una ce iese mereu în evidenţă…ca floare,tu!!! Poate ajung să vă povestesc cum am ajuns şi eu să fiu „Răzvan”…

  2. Paula spune:

    Eu azi am aflat ca voi vorbi despre comunicarea VIRTUALA si nu cea VIRALA. Tot listele. :P

  3. Smeagol Jr. spune:

    Mda, se pare ca secretariatul este si el o sursa de perle…

  4. Smeagol Jr. spune:

    Domnule Mac-Mac, la cate nume ai, numai asta iti lipsea :))

  5. diamond spune:

    Eu zic ca e un semn;))

  6. Smeagol Jr. spune:

    Semn bun sau semn rau? :-s

  7. diamond spune:

    Semn bun, normal. :D

  8. Sirg spune:

    Numele de pe diploma trebuie sa fie identic cu cel din buletin, altfel vei putea avea probleme in viitor la angajare la angajatori mai constinciosi.
    Pe mine m-a atentionat secretara de la facultate de chestia asta, pt o virgula numai S – Ş

  9. Drugwash spune:

    Dorina?! N-ai idee cîte amintiri îmi trezeşte numele tău… Mai ales că fantoma cu acelaşi nume a ales să-mi bîntuie din nou existenţa după 20 de ani fix…

Lasă un răspuns

