Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Program de seara

pe Iunie 26, 2008

Pentru aceasta seara, am de gand sa fac urmatoarele lucruri:

  • sa scriu: dar nu pentru licenta, din fericire am finalizat-o. De acum inainte o sa vizes mai frumos, imi voi pierde noptile in mod mai placut si voi permite si altor chestii sa ma streseze, chestii pe care le-am cam neglijat in ultima vreme.
  • sa ma uit la Ally McBeal: voiam sa ma uit la Ally inca de aseara, dar n-am reusit sa gasesc DVD-ul, dupa ce am rascolit prin multimea de CD-uri si DVD-uri imprastiate prin casa.
  • sa comentez: pe bloguri, multe bloguri. Bine, de preferat e sa si am ceva de zis, sa nu comentez doar de dragul de a comenta (desi, by the way, ma pricep foarte bine la asta, ca doar am skill-ul de expert comment)
  • sa mai citesc o data licenta cap-coada: dar serios de data asta. Am doua chichite de corectat, ma si mir ca profu a gasit doar atatea.
  • sa dorm: si e de preferat sa nu ma pun la somn cand rasare soarele (cum adesea s-a intamplat in ultima vreme), dar nici la ora asta, pentru a ma trezi pe la 2-3 noaptea, caz in care as reveni la primul scenariu. As prefera ca orele mentionate sa fie cele de mers la nani.

Pana acum m-am uitat la sora-mea cum face exercitii de belly dancing. Fitness belly dancing that is!

One response to “Program de seara

  1. Sabina spune:

    lasa k sapt viitoare terminam cu faculta…thank u God!!! si vei avea timp pt mult mai mult de atat :P

Lasă un răspuns

