Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Răbdare şi tutun

pe Iunie 22, 2008

De vreo trei zile nu fac altceva decât să scriu la amărâta aia de licenţă. aştept cu deosebit interes să o termin, pentru că am ajuns la capătul răbdării. Stau să mă întreb de ce a trebuit să aştept până acum să o iau în serios? Dacă-mi respectam principiul conform căruia m-aş fi apucat de ea încă de la începutul semestrului trecut, cu totul altfel ar fi stat lucrurile acum. Dar nu, eu sunt încăpăţânată şi comodă şi vorba aia, de ce să nu simt puţină adrenalină, acum, la finalul facultăţii? De ce să nu simt dorinţa puternică de a avea trei capete, şase maini şi neuroni în cantitate dublă?

Am ajuns la magnificul număr de 36 de pagini scrise. Şi mă gândeam să am pe undeva pe la 60 de pagini. O să fiu doxă la final în ceea ce priveşte relaţiile cu clienţii. Ştiu de pe acum care sunt motivele pentru care sună, ce vor, cum trebuie să îi abordezi, câte tipuri de clienţi există, ce implicaţii poate avea tehnologia în managementul relaţiilor cu clienţii şi aşa mai departe…

Şi când mă gândesc că 6 luni mari şi late de zile chiar am fost în pielea unui analist de relaţii clienţi! Mi se ridică părul când îmi aduc aminte cu ce clienţi am putut intra în vorbă, ce solicitări SF aveau unii dintre ei sau ce lipsă de inteligenţă…

Deja nu mai suport nici diacriticele, deşi acum scriu cu ele. Îmi vine peste mână să le utilizez şi mi-a cam dat peste cap abilitatea de a scrie repede şi bine fără diacritice. Din fericire, chinul n-o să mai dureze mult, pentru că în 25 iunie trebuie să o predau. Partea proastă e că până atunci mai sunt doar 3 zile, iar eu mai am de finalizat partea de teorie şi de conceput aplicaţia.

Licenţa asta mi-a dat bioritmul peste cap. Nu mai ştiu care sunt orele normale de somn, dorm vreo 2 ore în timpul zile, mă trezesc la ora 2 noaptea să mai scriu câteva rânduri, mai dorm apoi vreo 3 ore şi tot aşa. Mă simt obosită ca o frunză, sunt din ce în ce mai irascibilă şi am început să nu mai suport fiinţe în jurul meu.

Îmi urez celebra expresie „răbdare şi tutun!”. Să ne-auzim cu bine!

7 responses to “Răbdare şi tutun

  1. misi spune:

    întotdeauna există ultimul moment… eu îți urez (la fel și mie): fie ca ultimul moment să fie luuung și fericit!

  2. Smeagol Jr. spune:

    Mulţumesc, draga Mişi. Sper doar să nu o iau pe ulei până se termină „ultimul moment”…

  3. Licurici spune:

    Dacă te încălzește cu ceva, află că 90% dintre studenții care termină sunt în situația ta. Eu am început-o în urmă cu multe luni, dar am sfârșit prin a mă stresa în ultimele zile. De început o încep mulți, scriu ceva, apoi se plictisesc și se gândesc că au timp și uite-așa în ultimele 3 zile trag tare. Oricum, spor la treabă și multă baftă! :)

  4. Smeagol Jr. spune:

    Mă încălzeşte parţial ce îmi spui tu. Îmi întăreşte sentimentul de apartenenţă la un grup. I am not alone :P

  5. misi spune:

    you’re right: you are not alone! i am watching you! and i am reading you! and i am in the same crisis as you! so: don’t give a damn neuron! live them for the party after finishing this shit!!! ;) :D

  6. El spune:

    Stiu ca nu e frumos dar e atat de reconfortant: EU TI-AM SPUS! :D:D:D

  7. moravudevest spune:

    Fraternizez aproape inconştient cu El şi deopotrivă cu toată Lumea şi îţi spun că NICIODATĂ, NIMIC NU SE TERMINĂ! :) Vin altele şi altele, mdar ca să capeţi oţără imbold…îmi stârnesc Generatorul de Filosofii Inutile (GFI) şi zic mai departe…ABIA DUPĂ CE DEPĂŞEŞTI MOMENTUL AFLII CÂT DE PUTERNICĂ SAU CÂT DE SLABĂ EŞTI! :) :)

Lasă un răspuns

