Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Regrete bi-directionale

pe Iunie 17, 2008

Ziua de azi a inceput promitator. Macar prin prisma faptului ca a fost si este in continuare o vreme insorita. Urmand rutina obisnuita, ma duc in sufragerie, deschid calculatorul, fac putin ordine pe birou (daily task, apropo de viata in trei) si ma apuc de stat pe messenger, citit bloguri si verificat pitipoance.

La un momentdat, se aud zgomote ciudate venind din balcon, de parca cineva facea wrestling pe acolo. Si nu dupa mult timp, apare Puci (aka motanul), cu o vrabie in gura. M-am uitat la el putin contrariata. N-am mai avut o asemenea imagine in fata ochilor de mult timp. Initial m-am gandit ca fapta-i consumata, si vrabia a plecat in raiul pasarilor.

M-am inselat. Puci a dus-o in hol si a inceput sa se joace cu ea. Atunci am decis ca e cazul sa intervin. Cu toata delicatetea de care puteam da dovada, am luat vrabia din ghearele si coltii lui Puci, l-am dat pe el afara din hol, iar pe ea am exilat-o in prima camera, unde i-am dat apa si mancare.

In tot acest timp, Puci miorlaia graznic din sufragerie, miorlait cu consecinte as spune eu, ca s-a trezit El. Care mi-a sugerat discret ca daca tot vreau sa salvez un suflet, sa duc vrabia jos, in gradina. Ceea ce am si facut.

  1. Imi pare rau de vrabie ca am dus-o jos, ca poate n-o sa fie acolo mai in siguranta ca aici.
  2. Imi pare rau de Puci, ca plange pe hol si miroase in van fiecare locsor in care si-a smotocit „jucaria”.

Tu cu cine ti?

13 responses to “Regrete bi-directionale

  1. Paula spune:

    Cu porumbeii. :)) Mi se par mai simpatici decat vrabiile.

  2. moravudevest spune:

    Urăsc păsările! Poate două, trei cazuri aş socoti interesante…si un amestec de pasăre cu mamifer…mdar…în rest…boli, ciuperci şi Hitchcock!
    Dacă ai salvat un suflet, l-ai salvat p’al Lui! Ar fi putut să se întoarcă la nani!

  3. moravudevest spune:

    Iar am scris aiurea…gri, măi, griiiiiii!!!!

  4. Smeagol Jr. spune:

    Deci domnule Morav, gri=impar, da?

  5. Smeagol Jr. spune:

    … si i-a sarit somnul pana s-a potolit motanul.

  6. moravudevest spune:

    Da, acum am nimerit-o!

  7. moravudevest spune:

    Sau…nu! :D

  8. crinutza spune:

    mdaaa… tu iti dai seama ca Puci n-a mai prins o pasare de la porumbelul.. stii tu care?
    defineste „sa se joace cu ea”…
    apropos, dupa faza asta, eu zic sa iti pui papucii la loc sigur :P

  9. Drugwash spune:

    Dacă eram eu în locul Lui, Puci ar fi zburat de pe balcon mult mai rapid decît vrabia (care l-ar fi urmat). :D

    Da’ dacă s-ar fi întîmplat asta cred că i-aş fi urmat şi eu mintenaş. :D

  10. crinutza spune:

    ba cred ca ai ajunge jos inaintea lui >:)

  11. Drugwash spune:

    Hahahahahaha!!! :D
    Eram sigur că apare şefa să-mi pună gîndurile ‘necurate’ la punct. :P

  12. Alinush spune:

    oh.. da.. s-a mai ingrashat pisi sau mi se pare?

  13. Smeagol Jr. spune:

    Nu ti se pare, chiar asa si e :D

Lasă un răspuns

