Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Viata in trei

pe Iunie 16, 2008

Eu, el si ea.

Locuim impreuna de aproape o luna si pot spune ca ne intelegem bine. E drept ca uneori ma simt prinsa la mijloc, dar m-am obisnuit.

Nu, de fapt, cam tot timpul sunt prinsa la mijloc. Pana si calculatorul meu e tot la mijloc. Si cum majoritatea timpului il petrec in fata lui, iti dai seama cum ma simt. Mai rau e atunci cand imi gasesc alte preocupari decat cele normale (in viziunea lor) si atunci urechile mele sunt zguduite de un sunet dolby stereo surround „SCRIE LA LICENTAAAA!!!!!!!!!!!!”. Ei nu inteleg ca eu lucrez cel mai bine in conditii de stres si sub inalta presiune.

Un alt element care vine sa intareasca faptul ca noi chiar ne intelegem e starea aproape continua de veselie. Cum am mai spus odata, eu sunt o sursa permanenta de amuzament pentru altii. Degeaba incerc eu sa fiu mai ironica sau mai acida, cu ei doi nu merge. Nu se prind. Zici ca as fi spus un banc super tare, asa se prapadesc de ras. Si evident, cum stau la mijloc, ma cutremur toata de rasetele care vin din toate partile.

Printre activitatile mele preferate se numara spalatul vaselor si curatenia. Stiind acest lucru, el si ea tot timpul imi acorda acest privilegiu. Daca tot imi place, ar putea foarte bine sa reprezinte o ocupatie full-time pentru mine. Singura am spus (me and my big mouth!) ca aceste activitati ma relaxeaza. Deci, iti dai seama, ca in scurt timp o sa ajung la starea de nirvana…

Exemple de dialoguri:

Ea: Daca tot te duci pe balcon, vorbeste si cu Ubu! (Ubu=porcusorul de guinea; am uitat sa precizez ca aici e ca la zoo: 2 porci, un motan, un porcusor de guinea si 2 pui).
Eu (grimase variate; ajung pe balcon): Hello, Ubu, ce mai faci? Vezi ce misto e afara? Si ce frumos miroase a tei?
Ubu: (de fapt Ubu nu cred ca mi-a raspuns, a chitait un pic si si-a vazut mai departe de rontaitul unui morcov)

El: Nu te duci sa aduci niste apa?
Ea: Daca tot te duci incolo, nu duci si tava inapoi la bucatarie?
Eu: (nu mai zic nimic, ma conformez direct)

Acum intrebare: cine e ea?

To be continued…

11 responses to “Viata in trei

  1. crinutza spune:

    Esti tu geloasa ca nu ai arfe si talent si ca toate fufele e geloase pe mine! Aia e! Sic!

  2. Smeagol Jr. spune:

    Tuh, Crinutzo, ce vocabular ai adoptat in ultimul timp!

  3. crinutza spune:

    Vezi? Ce ziceam? Nu ma suporti, tuh! Fierbe orezu’n tine ca eu stau la geam si tu nu! Ca monitorul meu cantareste mai mult, ca e mai mare si mai misto ca al tau! Si ca canapeaua e mai lasata in partea in care stai tu ! Nah! :D

  4. Smeagol Jr. spune:

    N-as spune ca e lasata… e de-a dreptul o prapastie, avand in vedere ca e la intersectia a doua bucati de canapea.

  5. moravudevest spune:

    Ubu e al dracu’ de expresiv şi mai evident nici că se poate…e înnebunit după tine!
    Scrii bine! La cele două muze pe care le ai… (El şi Ea)

  6. Smeagol Jr. spune:

    El si Ea reprezinta o sursa nesecabila de inspiratie :)))

  7. […] ma duc in sufragerie, deschid calculatorul, fac putin ordine pe birou (daily task, apropo de viata in trei) si ma apuc de stat pe messenger, citit bloguri si verificat […]

  8. Drugwash spune:

    Nu mă miră că „el” şi „ea” se prăpădesc de rîs… şi pe mine m-a plesnit rîsu’ citind aritcolul de mai sus. Pur-şi-simplu fain – ai talent de povestitor. :)

    BTW: io ştie cine e, da’ nu spune, ca să nu spoil ză surpriză. :P

  9. diamond spune:

    mama-soacra? :-?

  10. Smeagol Jr. spune:

    Imi pare rau, Cami, n-ai nimerit-o! :))))))))

  11. Drugwash spune:

    A uitat să pună ghilimelele de rigoare.

    Pfuahahahahaha!!! :D :D :D

Lasă un răspuns

