Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Drumul

pe Iunie 16, 2008

S-a intamplat de mai multe ori. Drumuri lungi. Orase. Sate. Catune. Munti. Dealuri. Paduri. Defilee. Zapada. Soare. Vant. Ploaie. Si in acelasi timp o muzica ce parca te trimite dincolo de timp. Senzatii de fericire. Hoinareala. Zambeam fara sa ma gandesc de ce.

Mi-e dor de Ford. De casete. De drumurile lungi. De peisaje. De aer. De starea de visare ce ma cuprindea de cum ma urcam in masina. Stateam cuminte in dreapta. Ma apuca vorbitul mult. Mai si taceam uneori. Si ma intrebai daca sunt bine. N-aveam nimic, doar ma pierdeam in lume.

Mi-e dor de o calatorie, nici eu nu stiu unde, dar as pleca si maine. Si de tine…

One response to “Drumul

  1. misi spune:

    deci. dupa ce am citit ce ai scris, m-a apucat o stare (sper ca) ca a ta. dar dupa ce am ascultat melodia… nici prin hipnoza n-ai fi reusit sa induci astfel de sentiment! felicitari si mersi

Lasă un răspuns

