Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Anunt

pe Iunie 14, 2008

Cum data limita de predare a lucrarii de licenta – 25 iunie – imi sufla in ceafa, am purces pe drumul anevoios al ingrasarii porcului in ajun. Astfel, in goana mea dupa materiale, am dat o tura si pe la BCUT. Si am constatat cu stupoare ca doua din cartile de care am nevoie lipsesc. Si asa bibliografia mea e cam subtire, daca nu le gasesc nici pe astea, e de rau.

Asadar, este vorba de Chris Rice, Understanding Customers si de Customer Service Excellence. De precizat ca amandoua au statut de carti unicat, deci amenda e destul de maricica pentru nerestituire la timp. Prima e „data disparuta” din 23 mai, iar a doua din 4 iunie.

Lansez pe aceasta cale un anunt „umanitar” (in cazul in care nimeresc pe aici): ii rog pe cei in posesia carora se afla cartile sa le restituie cat mai curand posibil. Ofer recompensa o cafea, un suc sau o bere, la alegere, numai sa le vad in bratele mele (cartile)!!

Multumesc.

2 responses to “Anunt

  1. Paula spune:

    Deci 25 e data limita? Acum aflu si eu. Nimeni nu parea sa stie clar. :)

  2. Smeagol Jr. spune:

    Data era afisata la avizier. Sper ca am vazut bine.

Lasă un răspuns

