Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Rezumat

pe Iunie 12, 2008
  • Am constatat ca am adidasi misto. Sunt murdari ca dracu.
  • Am visat azi-noapte ca eram in vacanta in China, la un hotel de dimensiuni mari, dar care aducea a cabana. Nu era bine sa ramai singur in camera, ca veneau „mascatii” peste tine. Am ajuns in munti la un momentdat, am dat peste o sina de tren, in curand a aparut si trenul. In momentul ala am intrat in panica, gandindu-ma ce naspa ar fi sa iti reteze acesta capul.
  • Azi am fost la doua interviuri. Unul la doctor si unul la o firma.
  • Ca urmare a faptului ca a plouat cu galeata, am facut contact cu un lac cat casa de mare.
  • Il aud pe Mircea Badea in fundal.
  • De mai multe ori in decursul zilei am auzit stereo: SCRIE LA LICENTA!!!!!!
  • Dupa o lunga perioada de pauza, azi s-a intamplat… am gatit.
  • Mi-e cam somn, iar daca ma duc la somn mi-e ca iar ma trezesc pe la 3-4 dimineata. Totusi, cred ca o sa cedez ispitei…
2 responses to “Rezumat

  1. Paula spune:

    Si scris la licena…si gatit in aceeasi zi? Nu suna prea bine. :P

  2. Smeagol Jr. spune:

    Gatitul a sunat ok. Licenta in forma stereo nu a sunat ok :))

Lasă un răspuns

