Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Farewell

pe Iunie 10, 2008

De ce? Asta e intrebarea ce imi sta pe buze acum. De ce a trebuit sa iti promit ceva ce nu iti pot oferi? Oricat as incerca, oricat m-as stradui… n-o sa pot sa trec peste ce s-a intamplat pana acum si ce am simtit si simt in continuare.

In mine se da o adevarata lupta. Sa renunt sau sa continui? Sentimentele mele sunt confuze, iar eu sunt derutata si nu stiu incotro s-o apuc. Am senzatia ca am intrat intr-un cerc vicios si nu stiu cum sa ies din el. Legatura dintre noi e tot mai palida, firul e gata sa se rupa, darca nu cumva s-a rupt deja.

Cred ca stii si tu ca drumul pe care il parcurgem este foarte sinuos. Ne agatam amandoi de o himera, iar atunci cand vom infrunta realitatea cruda, ne vom izbi de ea ca de un zid de beton. Si o sa doara. De ce sa prelungim agonia? De se sa ne risipim energia pentru o carare ce nu duce nicaieri? Ne place sa credem ca el e prin cu flori, dar… nu cumva e doar o iluzie? O iluzie care ne da un fals sentiment de siguranta si caldura?

Imi pare rau ca trebuie sa treci prin asta. Imi pare rau ca trebuie sa iti spulber visele si planurile. Nu am nicio indoiala ca sentimentul de iubire ce ne uneste este puternic. Din pacate, se pare ca nu este suficient. Eu te pot iubi si dincolo de o relatie. Dar tu nu ma lasi.

Ti-e frica, si mie imi este de ceea ce urmeaza. Probabil e normal. Dar mai devreme sau mai tarziu tot acolo o sa ajungem. Nu-ti cer sa ma intelegi. Doar sa te rupi de trecut, sa-l lasi in urma si sa pastrezi doar ce a fost frumos!

Hold me now
Don’t cry, don’t say a word
Just hold me now
And I will know though were apart
We’ll always be together
Forever in love
What do you say when words are not enough

Time – time will be kind once were apart
And your tears – tears will have no place in your heart
I wish I – I could say how much I’ll miss you when you’re gone
How my love for you will go on and on…

Lasă un răspuns

