Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Ganduri?

pe Iunie 8, 2008

O zi cu zambete.
Multe zambete.
Imi place sa zambesc.
Zambesc des si fara motiv.
Uneori zambesc pur si simplu,
Poate doar de dragul de a zambi.
Imi dau o stare de bine.
Mi-ar place SA TE VAD
Si pe tine zambind mai des.

Nu, nu sunt confuza.
Adica, sper ca nu sunt confuza.
Mi-ar fura sentimentul de siguranta.
Dar pot spune ca sunt cu capul in nori,
Ametita, neatenta…
De fapt, neatenta la ce se intampla in jurul meu.
Eu m-am instalat confortabil in lumea mea.
E asa de frumos acolo,
Ma simt minunat. Visez.
S-a intamplat ceva.
M-am indragostit.

6 responses to “Ganduri?

  1. Scamutzul spune:

    Sper sa fie o mica particica si despre mine aici…ca sunt frumoase…

  2. Smeagol Jr. spune:

    Este! Per ansamblu, azi a fost o zi frumoasa, in parte si din cauza ta.

  3. Scamutzul spune:

    Iti multumesc din sufletel…si care ar fi particica aia???

  4. Smeagol Jr. spune:

    Pai probabil cea mai cea dintre „particele” a fost ca te-am vazut. Isn’t it enough? :P

  5. Scamutzul spune:

    It was a real pleasure and honor to see you again… ;)

  6. Scamutzul spune:

    You are a delight….

Lasă un răspuns

