Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Multumiri

pe Iunie 6, 2008
  • iti multumesc pentru toate noptile nedormite pe care mi le-ai daruit
  • iti multumesc pentru multimea de senzatii pe care le-am trait datorita tie
  • iti multumesc ca mi-ai arata adevarata mea valoare
  • iti multumesc pentru exemplul pe care mi-l dai
  • iti multumesc pentru skill-urile pe care le-am deprins alaturi de tine
  • iti multumesc pentru grija pe care mi-o porti
  • iti multumesc pentru toate cuvintele frumoase pe care mi le-ai spus pana acum
  • iti multumesc pentru toata atentia pe care mi-o acorzi
  • iti multumesc pentru toate sacrificile facute pentru mine
  • iti multumesc pentru toate clipele frumoase petrecute cu tine
  • iti multumesc ca esti tot timpul alaturi de mine
  • etc…
3 responses to “Multumiri

  1. lenebarbie spune:

    La multi ani, doro! :*
    iti doresc un viitor stralucit plin de pasuni bogate :)

  2. curcubitator spune:

    hmm, simt ca imi scapa ceva… :-??

  3. Smeagol Jr. spune:

    @Curcubitator: ce anume iti scapa? Comentariul lui L’ene nu e legat de post… doar ca aici a nimerit :P

Lasă un răspuns

