Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Concluzii

pe Iunie 6, 2008
  • A plouat mult. Mama mi-a zis ca si acum 22 de ani, marti 6 iunie, a plouat.
  • Cele doua curcubee din complex au aparut pentru mine.
  • 2 in 1 – alimentara si xerox. Am stat un sfert de ora pentru 9 pagini. Ce ti-e si cu tehnologia asta!
  • Am vazut o duduie cu un zambet foarte larg, care m-a facut si pe mine sa zambesc.
  • Un tort mare, plin cu capsuni, tot pentru mine.
  • Smeagol happy, clipul campaniei e gata (chiar daca nu asa cum si l-a dorit el).
  • Camera video inca intreaga.
  • Am Milkinis. Yam yam!
  • Cineva ma iubeste.
  • Sunt o dulce.
  • Se mai pot intampla multe pana la miezu’ noptii.
3 responses to “Concluzii

  1. diamond spune:

    La multi ani!
    (sper ca e ziua ta:P)

  2. moravudevest spune:

    GMT-ul WordPress afişează discret faptul că încă nu e miezul nopţii…la mulţi ani!

  3. Drugwash spune:

    Am s-o strîng de gît pe Crinuţa… şi nu va fi de bucurie. De ce nu mi-a spus?! Argh!!!

    Cu întîrziere îţi urez LA MULŢI ANI, să ai parte în primul rînd de sănătate şi apoi de fericire. În rest, nu mai contează, că vor veni de la sine. :)

    *muaaaaaaaaaaaaaaaah*

Lasă un răspuns

