Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Meteo

pe Iunie 4, 2008

Vremea frumoasa de afara, cu iz de furtunica si stropi de ploaie nu imi permite sa ratez ocazia unui somn bun, dupa care plang de foarte mult timp. Asadar, Jr. pleaca la nani (©A).

Revin in scurt timp, ca vorba aia, noaptea-i tanara.

2 responses to “Meteo

  1. Sirg spune:

    eu nu dorm bine pe furtuna :/

  2. Smeagol Jr. spune:

    Eu dorm cel mai bine atunci. De-aia nici nu m-am trezit pana dimineata.N-am mai dormit 9 ore de foarte mult timp.

Lasă un răspuns

