Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Dear diary VI

pe Iunie 3, 2008

N-am mai aberat de mult, nu? Nu. Nu conteaza. Postul asta s-ar putea sa nu aiba nici cap, nici coada, dar nici asta nu conteaza. Azi am fost la examen la MMCSC. Nu ma intrebati care e titulatura exacta, ca nu o stiu. In principiu, e ceva cu metode de cercetare a pietei. Si e materia care mi-a dat mari batai de cap la inceputul week-end-ului trecut. Pe langa asta, am intrat in posesia cursurilor abia ieri, cu mai putin de 24 de ore inainte de examen. Noroc ca nu au fost decat 9 la numar, dar si asa mi-a fost tare greu sa le iau in brate la puricat, evident gasindu-mi tot felul de alte activitati mai interesante de facut, cum ar fi sa ma dau pe pitzipoanca si pe cocalari. Eh, teoria ca teoria, dar practiva ne omoara. Cursurile parca mai erau scrise in romaneste, dar aplicatiile in niciun caz. Si desi era o singura pagina cu aplicatii, jumatate din ea imi parea scrisa in chineza. N-am apucat sa o intreb azi pe Adina care-i spilu’ cu ele, dar oricum nu mai conteaza. In principiu, io sper ca am scris de minim 5 la examen. Adica, de 2 am scris sigur, ca atat avea primul punct. De mentionat ca nu era niciun punct din oficiu. Si mai sper ca o sa aprecieze taieturile care umplu mai bine de trei sfert de pagina, la punctul 2, si sa imi dea macar 1.5 puncte (din 3). Punctul 3 e scris din amintiri, evident nu e complet, dar este. Si aici imi doresc 1 punct. Iar pentru punctul 4, ii aduc adanci multumiri Dianei (aka Didi): mi-a zis formula si de-aici e easy. Deci 2 puncte. Facand un calcul simplu pe baza aprecierilor mele, ar trebui sa iau in jur de 6.5 ceea ce nu e rau, fiindca e nota de trecere.

Smeagol Jr. isi odihneste acum trupele de neuroni ramasi in viata, dupa o lunga perioada in care acestia au fost supusi torturii datorita conditiilor de mediu. Face terapie, evident, prin vizionare de LOTR. Azi partea I. Smeagol a fost foarte tulburat in aceste zile, a fost o sursa permanenta de stress pentru unii, dar si o sursa de amuzament pentru aceeasi unii. E trist ca nu a reusit sa isi canalizeze doza enorma de energie de care a beneficiat in acest interval de timp intr-o directie mai buna. Nici de somn linistit nu are parte, si asta nu pentru ca ar dormi 3 ore pe noapte, dar si pentru ca se agita foarte tare, se foieste intruna, si, recent, il viseaza pe Dan Fintescu. Nu-l intrebati de ce (pe S. Jr.), nici el nu stie si e foarte nedumerit din aceasta cauza. Si de parca asta n-ar fii de ajuns, crizele de disociatie sunt tot mai dese, motiv pentru care a incercat pe cat posibil sa evite contactul cu restul lumii.

Nici eu nu stau mai grozav la niciun capitol. Nu intru prea mult in detalii, sa nu ziceti ca ma vaicaresc prea mult, desi as putea scrie 5 pagini despre ce ma doare (sau am impresia ca ma doare). Mintea nu o pun la socoteala, pentru ca este asa de mica si insignifianta, incat atunci cand spun ca ma doare mintea, durerea aia nu e nici cat negru sub unghie din alte dureri in alte zone (chiar si atunci cand ma doare in cot ma doare mai tare). Tocmai am terminat de mancat supa, dar nu orice fel de supa, ci una la plic, de care n-am mai mancat de mult si mi-era tare pofta. Statea saracuta de ea in dulap de mai bine de o luna, si asta pentru ca mie mi-a fost lene sa fiert apa. Ce om is si eu!

The end.

PS: le multumesc pe aceasta cale lui A. si I., pentru stoicismul cu care imi suporta aberatiile de fiecare zi.

5 responses to “Dear diary VI

  1. moravudevest spune:

    Visul lui Smeagol Jr. – Dan Finţescu! Ăsta chiar e titlu de best-seller! E drept, nu e uşor să găseşti un argument, e ca şi cum marmota ar visa un protopop de Sarmisegetuza. MMCSC suna a combinat siderurgic sovietic, doldora de dudui care ies transpirate şi obosite de la serviciu dupa un schimb greu! De replici! De bârfe! Ech, aberaţii!
    Supa la plic, cred ca s-a bucurat că ai găsit-o…pardo’, că ai gătit-o! Mdeci…e o lege a compensaţiei! Un serviciu reciproc! Nici vorbă de sacrificiu! La fel şi cu stoicismul, sunt convins! Deschide larg fereastra, dă volumul mai încet, Smeagol începe aproape că a aţipit! Zâmbeşte-i senin, acoperă-l cu grijă…

  2. Smeagol Jr. spune:

    Nu e combinat siderurgic, dar aduce :)))
    Si daca eu il acopar pe Smeagol, pe mine cine ma acopera? :D

  3. moravudevest spune:

    Cin’te suportă!!!! AI-urile alea!

  4. Smeagol Jr. spune:

    Tu crezi ca ei au timp de prostii?

  5. adeenah spune:

    first of all „la multi ani draga mea”!
    second…da, si eu am aceleasi sperante la Metode si Metodologii de Cercetare in Stiintele Sociale(de la aia vine MMMMMMCGJSHJGHLJGS) :)
    Si imi plac posturile tale „aiurite” :)

Lasă un răspuns

