Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Gava. Cristian Gava

pe Iunie 1, 2008

Ma intrebam aici cine e distinsul Cristian Gava. Mare lucru nu am reusit sa aflu. Dupa mai bine de un an in care n-am mai auzit nimic de el, dar nici eu nu m-am interesat, am dat iar peste dansul. Cum m-am trezit la ora la care altii se pun la somn (aka ora 2), televizorul era inca deschis, de aceasta data pe B1, unde rulau ceva filme romanesti. Am observat ca la ora asta nu mai difuzeaza reclame, ci doar promo pentru emisiunile proprii. Asa am aflat ca respectivul prezinta ceva emisiune, numita „5 o’clock”, in cadrul careia sunt invitate diverse personalitati.

Imi aduc aminte de prima oara cand l-am vazut. Evident tot la B1. Si unde altundeva daca nu la Nasu’ Morar? Si scria pe ecran ceva de genul ” bla bla bla… fenomenul Cristian Gava… bla bla bla… sparge audientele”. In cele cateva minute cat am lasat deoparte telecomanda, l-am ascultat recitand poezii de dragoste scrise de el, vorbind despre comunism si alte cele ca un om mare. Cineva spunea ca e un copil foarte trist. Si adevarul e ca atunci cand ma uit la figura lui, nu vad un chip prea fericit, dimpotriva, afiseaza o atitudine mult prea grava si serioasa pentru varsta lui.

Daca o sa am rabdare. Si timp. Poate o sa ma uit la emisiunea lui. Si poate ma edific putin in privinta lui. Dar pana atunci, raman cu aceeasi dilema: cine e Cristian Gava?

PS: Am aflat ca are pagina pe wikipedia. Nu m-a ajutat prea mult.

11 responses to “Gava. Cristian Gava

  1. Mac-Mac spune:

    Poezii de dragoste! Imi amintesc momentul de botez al lui Cristian, cand Nasul il aducea in emisiune. Recunosc, pentru o clipa, l-am privit otzara uluit! Poate invidios, uman totusi! N-am sa fac hermeneutica personajului. Sunt totusi de parere ca lucrurile, toate, se fac la timpul lor, nici mai devreme, nici mai tarziu! Putini sunt atat de norocosi, e drept! Dar, dovlecelul se transforma in caleasca, broscoiul in print si fata mare in producatoare, doar la ora zero. La momentul potrivit! La 16 ani, poti eventual sa scrii despre dragoste tot atat cat poti sa exprimi enormitati legate de femeile gonflabile!

  2. Smeagol Jr. spune:

    Poezia pe care a recitat-o atunci era una foarte frumoasa. Si profunda. La nici 18 ani, mi se pare utopic sa traiesti sentimente atat de adanci. Dar daca el asa a simtit, atunci ce sa mai zic? Ma inclin!

  3. mr workman spune:

    pana unde?

  4. mr workman spune:

    pana unde mosule poti ajunge?ai avut noroc de parintii tai pt ca fara ei nu ai fi fost nimic.mai exact banii lor

  5. mr workman spune:

    am inteles ca in viata de zi cu zi esti un pisoi, te cam bat aia pe la scoala.iti recomand sa le spui parintiilor tot, inclusiv ca fumezi, ca daca nu le spun eu

  6. mr workman spune:

    cat porti la tenisi?

  7. Ruxandra spune:

    Bravo Cristi. apreciez tot ceea ce faci. tine-o tot asa

  8. Andreea spune:

    Salut stimate blogger care scrii despre Gava,
    Imi imaginez ca postul tau e mai vechi si am citit pe undeva ca doresti nespus de mult sa il cunosti pe Gava in esenta lui – sau cel putin asa am inteles. Bun, trecand ceva timp de cand ai scris postul, imi inchipui ca ai mai reusit sa afli cate ceva, fapt pentru care te-as ruga, daca este cu putinta sa imi furnizezi si mie o informatie despre cum as putea sa il contactez: adresa de mail, blog personal, numar de telefon, orice. Ti-as fi foarte recunoscatoare.
    Hai servus! :)

  9. Smeagol Jr. spune:

    Draga Andreea, poti incerca aici. http://cristiangava.blogspot.com/
    Dar domnul Cristian Gava n-a mai scris din ianuarie. Pesemne ori a uitat, ori s-a plictisit. Adresa de mail nu gasesti la profil.

  10. sameolcliches spune:

    Ah, da. Am intrat pe blogul respectiv si nu am gasit mare lucru. Ma gandeam sa-i las un comment sau ceva de genu`, dar cum am vazut ca nu a scris din ianuarie 2008, am zis ca nici nu mai trece pe blogul respectiv, so why try? Anyway mersi mult pentru indiciu :)
    Cheers.

  11. […] gava – dupa cum spuneam… […]

Lasă un răspuns

