Random Ramblings

=Coctail de obsesii si angoase=

Pentru ca…

pe Mai 22, 2008

Desi sunt extrem de obosita, Mos Ene ma evita cat poate de mult. Chestie care ma oftica la culme, mai ales ca patul ma atrage ca un magnet. Cu toate astea, stiu ca daca ma duc de acum la culcare, cel putin juma de ora o sa stau sa ma uit pe pereti (cu riscul de a nu vedea nimic). Asa ca ce altceva mai bun de facut am la ora asta decat sa elucubrez (ce termen SF!). De patru zile incoace gura nu-mi mai tace. Vorbesc numai prostii si dau vina pe oboseala. Altii dau vina pe senilitate. Probabil ca adevarul e undeva la mijloc, nu stiu inca. De asemenea, tot de vreo patru zile ma plang aproape continuu de lipsa de timp. Daca pana acum ma plictiseam (nu stiu cum, intrucat am n chesti de facut), ei bine, am ajuns in punctul in care am senzatia ca timpul fuge pe langa mine, intru in criza de timp, nu stiu cu ce sa incep si nici cu ce sa termin. Cum spuneam, de patru zile incerc si eu sa imi intru in ritm, dar din pacate nu imi iasa figura de niciun fel. Tot timpul apare ceva care sa imi dea planurile peste cap. Cateodata cred ca e de vina traficul, dar sunt sigura ca gresesc. Oricum, traficul tot trafic ramane, si sa te fereasca Dumnezeu sa te prinda (el, care este trafic) pe la ora 4-5 dupa-masa. Daca totusi se intampla, e bine sa ai intotdeauna un ziar la tine, sa nu te plictisesti.

Iar pentru ca toate cele de mai sus, la care se adauga depresii, crize de isterie, puseuri de fericire si extaz (mai rare ce-i drept), timp pierdut (iar), Ally McBeal (se putea altfel?), CSI episodul 17 (in sfarsit!!!, pacat totusi de Warrick Brown), Schweppes Mandarin, caciula cu ciucuri, pahare sparte 0, laptou, kile de cabluri si 1, o melodie care se potriveste de minune:

Vonda Shepard – This Christmas

Noapte buna si sa speram ca somnul se indura si se intoarce la mine. Over and out!

Smeagol

Lasă un răspuns

